728 x 90

روضه‌خوانی وقیحانه خامنه‌ای بدون اشاره به جان‌باختگان کرونا

روضه‌خوانی خامنه‌ای
روضه‌خوانی خامنه‌ای

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع یکشنبه ۳فروردین۹۸، در یک روضه‌خوانی وقیحانه بدون هیچ اشاره‌یی به‌هزاران جان‌ باختهٔ کرونا در ایران و لاپوشانی پنهان‌کاری مجرمانهٔ رژیم با حمله به‌ آمریکا گفت: شما آمریکایی‌ها متهم هستید که این ویروس را خودتان تولید کردید.

 

خامنه‌ای افزود: در موضوع کرونا آمریکایی‌ها چندبار تا به‌حال تکرار کرده‌اند که ما حاضریم در امر دارو و درمان کمک کنیم. خودتان دچار کمبودهای وحشت‌آوری هستید اگر دارید صرف خودتان بکنید.

 

ولی‌فقیه ارتجاع در توجیه احمقانهٔ نگرفتن کمکهای پزشکی برای مقابله با کرونا گفت: ممکن است داروی شما وسیله‌یی باشد برای شیوع بیشتر ویروس یا ماندگار کردن ویروس.

 

خامنه‌ای با حمله به‌کسانی‌ که خواستار تهیهٔ امکانات و رفع کمبودها برای مقابله با کرونا هستند گفت: برخی از روشنفکرنماهای ما بی‌صبری نشان دادند و حتی بی‌صبری را به حد همراهی با دشمن کشاندند.

 

خامنه‌ای دربارهٔ مجبور شدن به‌تعطیلی دیرهنگام دجال‌بازیهای آخوندی گفت: حتی اجتماعات دینی و اماکن مذهبی و نماز جمعه‌ها را تعطیل کرده‌اند که بی‌سابقه است اما چاره‌یی نبوده و همه عمل کنند.

 

 

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع - تلویزیون رژیم ۳فروردین ۱۳۹۹:

«عرض کردم دشمنانی هم، دشمنان جن، جنی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می‌کنند. سیستم‌های اطلاعاتی خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می‌کنند.

امروز خبیت‌ترین دشمن ما و دشمن جمهوری اسلامی، آمریکا است. آمریکا، البته دشمن کم نداریم ما،‌اما آن‌که از همه خبیت‌تر و عنودتر هست عبارت است از آمریکا. مسئولان آمریکایی هم دروغگو هستند، پشت هم انداز هستند،‌وقیح هستند، طماع هستند یعنی انواع و اقسام خصوصیات زشت اخلاقی، شارلاتانند، حرکت هاشون، حرفهایشان را شما بشنوید شارلاتانی حرف می‌زنند. هم اینجوری هستند و هم البته در کنارش ظالمند، سنگ دل هستند، به‌شدت بی‌رحم هستند به‌شدت تروریسم هستند، یعنی آنچه خوبان همه دارند اینها به تنهایی همه را دارند، بعضی از روشنفکرنماهای ما هم متأسفانه بی‌صبری از خودشان نشان دادند، بعضی از آنها بی‌صبری را به مرز همکاری و همزبانی با دشمن هم رساندند.

این یکی از ابزارهای قدرت، حفظ اکثریت جوان در جامعه است. یا امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است. امروز در فضای مجازی، فضای مجازی امروز حاکمه بر زندگی انسان‌هاست در همه دنیا. و یک عده‌یی همه کارهاشون را از طریق فضای مجازی پیش می‌برند قوت در این حیاتی است.

خوب البته ما این روزها مواجه هستیم با عارضه یک بیماری وسیع همه گیر بین‌المللی. این ویروس در همه جا همه تقریباً همه کشورهای دنیا مشغول گرفتن تلفات و پیشرفته. حالا بعضی‌ها میگند که چه اتفاقی در کشور روی می‌دهد بعضی‌ها هم پنهان می‌کنند. می‌فهمیم ما، انسان از بعضی از اظهارات می‌فهمه که این اظهاراتی که می‌کنند اینها خیلی مطابق با واقع نیست. داره کار می‌کنه این ویروس.

از جمله موضوعات مربوط به کرونا که بد نیست من این را اینجا بگم این است که آمریکایی‌ها چند بار تا حالا سران آمریکا گفته‌اند که ما حاضریم که از لحاظ درمان و دارو به شما کمک کنیم. چند بار تکرار کردند فقط شما از ما بخواهید تا ما به شما از لحاظ دارو و درمان کمک کنیم.

این جزو اون حرفهای بسیار عجیبه. که به ما میگن که از اونها درمان بخواهیم و دارو بخواهیم. اولاً خودتون دچار کمبودید. الآن خبرهایی که از آمریکا میرسه یعنی حرفهایی که خود آمریکایی‌ها می‌زنند شهردار فلان شهر، ریس بهداری فلان نقطه، رئیس بیمارستان فلان ایالت، خودشون دارند میگن صریحاً که دچار کمبودهای وحشت آوری اند. هم ازلحاظ وسایل پیشگیری از در بروز بیماری از ابتلای به بیماری، هم در دارو و اینها. خودشون اگر چیزی دارید دستتون بازه، صرف خودتون بکنید. ثانیا شما آمریکایی‌ها متهمید به این‌که این ویروس را شما تولید کردید. من نمیدونم چقدر این اتهام حقیقی است. اما وقتی این اتهام وجود داره کدوم عاقلی به شما اعتماد می‌کنه که شما بیایید برای او دارو بیارید. ممکنه داروی شما یک وسیله‌یی باشد برای این‌که این بیماری را بیشتر گسترش بدهد.

هیچ اعتباری نداره به شماها اعتمادی نیست. ممکنه یک داروی را شما تجویز کنید یا وارد کشور بکنید که این ویروس را ماندگار کنه و مانع تمام شدنش بشه. یعنی کسی اگر چنان‌چه این تهمت درست باشه و شما به‌وجود آورده باشید این ویروس را، این کارها از شما برمی‌آید. یا اگر کسی را به‌عنوان درمان کننده و پزشک بخواهید بفرستید این ممکنه بخواهد بیاید اینجا اثر عملی سمی را که تولید کرده‌اند را از نزدیک ببیند. چون گفته میشه که یک بخش برای ایران باالخصوص تولید شده است. با استفاده از آشناییهای ژنتیک ایرانی که از وسایل مختلفی به‌دست آورده‌اند یک بخشی را برای ایران درست کردند. خوب این ممکنه بخواهد بیاد ببینه اثرش چگونه شد. اطلاعات خودشونو تکمیل کنند و دشمنی خودشون را بیشتر کنند».

 

دعاوی شرک آمیز و قدرت پرستانه خامنه‌ای و قیاس خمینی با پیامبر: بیعت یعنی این‌که شما تحت‌امر ما هستید.

خمینی به این نسخه عمل کرد، عینا نسخه بعثت پیغمبر!

اگر قدرت سیاسی نباشد قلدرها زیر بار نمی‌روند، تنبلها انجام نمی‌دهند، سیاهی لشکر قلدرها و مستبکرین و پولدارها به‌دنبال آنها حرکت می‌کنند.

 

خامنه‌ای – تلویویزون شبکه خبر رژیم ۳فروردین ۹۹

«اگر قدرت سیاسی نباشد قلدرها زیر بار نمی‌روند. تنبلها انجام نمی‌دهند. سیاهی لشکر قلدرها و مستبکرین و پولدارها به‌دنبال آنها حرکت می‌کنند. یعنی آن مقصود نبوتها حاصل نمی‌شود.

لذا پیغمبر اکرم وقتی آمدند از یثرب برای این‌که حضرت را دعوت کنند و اصرار کنند که هجرت کنند ایشون به مدینه، همانجا حضرت با اینها بیعت کرد. بیعت یعنی این‌که شما تحت‌امر ما هستید.

خب حرف امروز من این است من می‌خواهم عرض بکنم این همان نسخه‌یی است که امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به این نسخه عمل کرد. عینا نسخه بعثت پیغمبر!».

 

بخشی از اطلاعیه شماره ۲۲ ارتش آزادیبخش ملی ایران۱۷اسفند۹۸

 

شورش در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت

مجاهدان پیشتاز آزادی و کانون‌های دلاور شورشی با الهام از ابراهیم بت‌شکن و حیدر جنگاور و صف‌شکن سوگند خورده‌اند با لعنت به خمینی و خامنه‌ای بت‌های شرک و جاهلیت زمانه را واژگون کنند و بند از بند این رژیم بگسلند. تَاللَّهِ لَأَکِیــدَنَّ أَصْنَامَکُــم...

مبادا در وانفسای کرونا و این‌ همه مصیبتها قرار از کف بدهید و آن‌چنانکه خلیفهٔ ارتجاع می‌خواهد کُنج عُزلت بگزینید و صبر و انتظار انفعالی پیشه کنید. «نه‌جنگ» راه‌کار نیست. لازمهٔ پیروزی شورش و جنگ صد برابر است.

۱-در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند.

۲-امکانات بهداشتی و درمانی را باید از چنگ رژیم بیرون کشید و در اختیار مردم گذاشت.

۳- بیمارستانهای سپاه و مراکز درمانی نمایندگان ولی‌فقیه که دارای بالاترین امکانات پزشکی است، باید به روی همهٔ بیماران باز شود و در اختیار مردم قرار بگیرد. همهٔ تجهیزات ریز و درشت در این مراکز متعلق به مردم ایران است.

۴-خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد.

۵-رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد.

۶-بودجه اتمی و موشکی رژیم و سرمایه‌ها و امکانات هلال‌احمر که برای صدور ارتجاع و تروریسم مراکز متعددی در خاورمیانه و آفریقا دایر کرده است، باید صرف درمان مبتلایان کرونا و بیماران محروم شود.

۷- حقوق معوقهٔ پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان زحمتکش بیمارستانها باید بلادرنگ از بودجه و کلان سرمایه‌های سپاه پاسداران پرداخت شود.

۸-داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است پول و سرمایه عظیمی دارد که هم‌اکنون می‌تواند در آستانهٔ سال نو دستمزدها و حقوق پرداخت نشده کارگران و معلمان و کارمندان و هزینه درمان آنها را تأدیه کند. سیاست ظالمانه و ضدانسانی پرداخت نکردن حقوق به‌شمار عظیم کارگرانی که در بحران کرونا اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند باید متوقف شود.

۹- انبارهای سپاه و بسیج و انتظامی و ارتش و همهٔ دوایر و مؤسسات حکومت و دولت ولایت فقیه باید شناسایی و به نفع مردم و برای مردم تسخیر و تصاحب شود.

۱۰- پولهای غارت شده مردم در بانک‌های سپاه و دولت ولایت فقیه باید به نفع مردم و برای مردم مصادره شود.

۱۱-زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی باید فوراً آزاد شوند. این تنها راه جلوگیری از فاجعهٔ کرونا در زندانهای رژیم است.

۱۲-مأموران سپاه و بسیج و اطلاعات آخوندها باید از بیمارستانها و مراکز درمانی بیرون انداخته شوند تا در کار پزشکان و پرستاران اخلال نکنند.مزدورانی که در کار پزشکان و پرستاران اخلال می‌کنند باید گوشمالی داده شوند.

۱۳- شوراهای مردمی باید خدمات و امکانات درمانی در هر محله را در کنترل بگیرند و نیازهای مردم خود را تأمین کنند.

۱۴-مراکز حکومتی به‌ویژه سپاه، بسیج،دادگاههای ارتجاع و حوزه‌های جهل و جنایت که تسلیم اراده خلق نمی‌شوند باید در هم کوبیده شود.

حق گرفتنی است. باید برشورید و آنرا از حلقوم آخوندهای ضدبشر بیرون کشید.

مسعود رجوی

۱۷اسفند ۹۸

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0364291-e97d-4d55-8878-82dea9e447b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات