728 x 90

روزنامه گازتا ۵۵ آلبانی: اجلاس سه روزه ایران آزاد در بیش از ۵۰هزار نقطه و در ۱۰۵کشور در ارتباط با اشرف۳ در آلبانی

گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰
گردهمایی جهانی ایران آزاد - تیر ۱۴۰۰

روزنامه گازتا ۵۵ آلبانی: اجلاس سه روزه ایران آزاد در بیش از ۵۰هزار نقطه و در ۱۰۵کشور در ارتباط با اشرف۳ در آلبانی

روزنامه گازتا ۵۵ آلبانی: در اجلاس جهانی سه روزه ایران آزاد -۲۰۲۱ مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت گفت گذاشتن ابراهیم رئیسی، یکی از عاملان کشتار ۱۳۶۷ شرم‌آورترین شکست تاریخ رژیم آخوندی را رقم زده است. تنها ترس رژیم از خیزش‌ها و شکست سیاسی ولی‌فقیه می‌تواند انتصاب رئیسی از عاملان کشتار ۳۰هزار زندانی سیاسی به این سمت را توجیه کند. مریم رجوی گفت: اراده ما و خواست ما در این سه کلمه خلاصه می‌شود: آزادی، دموکراسی و برابری.

در این اجلاس مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا تا سال۲۰۲۱گفت که دیکتاتوری مذهبی از سال۱۹۷۹ در شکننده‌ترین نقطه خود قرار دارد و ما باید از هر طریق در حمایت از مردم ایران در مبارزه برای یک ایران آزادتر و دمکراتیک از همه حمایت کنیم.

دهها سناتور ارشد و اعضای مجلس نمایندگان از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا از جمله سناتور رابرت منندز، رئیس کمیته روابط خارجی، در این اجلاس شرکت کردند واز اپوزیسیون ایران مجاهدین خلق و خانم مریم رجوی برای ایران آزاد ُ حمایت کردند.

هم‌چنین پاندلی مایکو، وزیر و نخست‌وزیر سابق آلبانی نیز در این اجلاس حضور داشت. وی گفت از این‌که در کنار افرادی است که می‌خواهند بخشی از آینده ایران باشند خوشحال است.

لولزیم باشا، رهبر حزب دمکراتیک گفت " ما از مردم ایران و هدف آنها از یک ایران دمکراتیک و غیرهسته‌یی حمایت می‌کنیم. ما از تمایل مردم ایران برای تغییر حمایت می‌کنیم و از خانم رجوی و تلاشهای وی برای ارائه چشم‌انداز یک کشور آزاد به مردم ایران قدردانی می‌کنیم

سوری دات نت آلبانی ۲۲تیر:

اجلاس سه روزه ایران آزاد ۲۰۲۱ با حضور گسترده ایرانیان در ۱۰۵کشور و هم‌چنین دیپلماتهای مختلف به‌صورت آنلاین برگزار شد. از آلبانی لولزیم باشا رئیس حزب دموکرات گفت: ما در برابر تلاشهای رژیم ایران و اقدامات غیرقانونی و تروریستی در خاک خود و هم‌چنین در برابر تلاشهای آن برای صدور بنیادگرایی به آلبانی و منطقه موضع محکمی داریم. ما از مردم ایران و هدف آنها برای یک ایران دمکراتیک و غیرهسته‌یی حمایت می‌کنیم. ما از خانم رجوی و تلاشهای وی برای یک کشور آزاد و دمکراتیک قدردانی می‌کنیم. پاندلی مایکو گفت: "مردم ایران انتخابات مسخره ریاست‌جمهوری را تحریم کردند. رئیسی توسط سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشر به جنایت علیه بشریت متهم شده و اکنون به‌عنوان رئیس‌جمهور گزینش شده است. خوشحالم که امروز در کنار کسانی هستم که می‌خواهند بخشی از آینده ایران باشند. مایکو گفت: "با مریم رجوی امید است که ایران جایگاه شایسته خود را در جهان به‌دست بیاورد."

رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران گفت انتصاب ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور، یکی از عاملان کشتار ۳۰۰۰۰ زندانی سیاسی در سال۱۳۶۷، بزرگترین شکست و شرمندگی در تاریخ رژیم آخوندی است. به‌گفته وی، تنها ترس رژیم از خیزش‌ها و شکست سیاسی خامنه‌ای می‌تواند انتصاب رئیسی، مجری کشتار سال۱۳۶۷، به این مقام را توضیح دهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e1acedb-3e44-4d94-a7bc-18f960c42046"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات