728 x 90

روزنامه حکومتی رسالت: اکنون پمپئو از ایران جز صدای (مجاهدین) صدای دیگری نمی‌شنود

محمدکاظم انبارلوئی
محمدکاظم انبارلوئی

روزنامه حکومتی رسالت در مطلبی به قلم محمد کاظم انبارلویی از باند فاشیستی مؤتلفه با خشم و غیظی وصف ناپذیر به لجن پراکنی علیه مجاهدین پرداخت و با اعتراف به تاثیر‌گذاری مجاهدین در قیام های داخل ایران تحولات بین‌المللی را معطوف به تلاشهای مقاومت و مجاهدین دانست.

 

بخشهایی از این اعترافات در زیر می‌آید:

همه حرفهای مقامات آمریکایی علیه ایران حرفهای مجاهدین است

«این روزها "رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا" و "وزیرخارجه سبک ‌مغز" این کشور اختیار زبان و قلم خود را داده‌اند به (مجاهدین) و در اجتماعاتی که ظاهر می‌شوند و حرف‌هایی که می‌زنند کسی که کمترین اطلاعی از تحلیل محتوای سخنان آنها داشته باشد، می‌فهمد حرف، حرف (مجاهدین) است.

جالب است عنوان سخنان پمپئو، وزیر خارجه آمریکا هم "صدای ایرانیان" است. او از ایران جز صدای (مجاهدین)، صدای دیگر را نمی‌شنود... این سطح از خشونت هیچ‌گاه در هیأت حاکمه آمریکا طی نیم قرن اخیر سابقه ندارد. این ادبیات از همنشینی آنها با (مجاهدین) و اخبار و تحلیل‌های دروغ و اغراق‌آمیز از ایران سرچشمه می‌گیرد.»

 

سوزوگداز از عملیات کبیر فروغ جاویدان و نعل وارونه زدن انبارلویی

انبارلویی در حالیکه سعی داشت ضرباتی را که از مجاهدین در عملیات کبیر فروغ جاویدان دریافت کرده بود لاپوشانی کند یک بار دیگر غیظ خود را از مجاهدین نشان داد و گفت:

...(مجاهدین) در عراق، صدام را به خاک سیاه نشاندند و خودشان هم در عملیات مرصاد ضربه‌ای خوردند که اگر قرار بود نظام ۱۰سال با آنها مبارزه کند چنین تلفاتی از آنها نمی‌توانست بگیرد. جنایات(مجاهدین) در عراق و ایران چیزی نیست که تاریخ فراموش کند...

 

هراس و وحشت از سرنگونی و سوزوگداز در مقابل تهدیدات آمریکا

انبارلویی در حالیکه مواضع اخیر مقامات آمریکایی را «زورگویی و ستم پیشگی »می‌خواند گفت: "سی.ان.ان" در جمع‌بندی و در تفسیری از سخنان اخیر وزیرخارجه آمریکا می‌گوید:

"سخنان پمپئو را در یک جمله می‌شود خطاب به رهبران ایران خلاصه‌ کرد؛ هر چه ما می‌گوییم انجام دهید وگرنه شما را نابود می‌کنیم." رمزگشایی از سخنان روحانی در برابر زیاده‌خواهیهای آمریکا و برخورد تند با ترامپ در همین نکته نهفته است. آنها از موضع‌ زورگویی و ستم‌پیشگی یک ذره کوتاه نیامده‌اند. هنوز مرکب امضای توافقات برجام خشک نشده طوری حرف می‌زنند که گویی اصلاً پای یک معاهده جهانی را امضاء نکرده‌اند و کسی هم نیست در ایران پاسخ عربده‌کشی‌های آنها را بدهد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21ab0f42-27f6-450f-aa37-98f0a65632fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات