728 x 90

روزنامه الدستور مصر - فعالیت کانون‌های شورشی در ایران در حمایت از مریم رجوی

کانون شورشی شیراز - می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد
کانون شورشی شیراز - می‌توان و باید رژیم ولایت فقیه را سرنگون کرد

روزنامه الدستور مصر گزارشی در مورد فعالیت‌های کانون‌های شورشی در حمایت از مریم رجوی درج کرده است.

الدستور نوشت: کانون‌های شورشی هوادار مجاهدین خلق با نصب پوسترهای بزرگی از تصاویر مریم رجوی پرزیدنت اپوزیسیون ایران به‌خصوص در تهران و تبریز و شیراز و اصفهان و یزد و اراک و دیگر شهرهای بزرگ از ایشان حمایت کردند.

روزنامه الدستور مصر افزود: سازمان مجاهدین خلق خاطرنشان ساخت که هدف از نصب این پوسترها در شهرها برانگیختن مردم ایران برای اعتراض علیه رژیم آخوندی است که با بکارگیری اقدامات امنیتی و سرکوبگرایانه و دستگیری و زندانی کردن اعضای کانون‌های شورشی مانع فعالیت‌های مردم می‌شود.

کانون‌های شورشی در پوسترها، خواستار سرنگونی رژیم آخوندی و محقق شدن آزادی هستند و عبارت زیر در آنها وجود دارد: دموکراسی، آزادی با مریم رجوی.

هواداران سازمان مجاهدین خلق در شهر شیراز پلاکارد بزرگی بر روی پلی در اتوبان آفرینش نصب کرده و با حروف بزرگی شعار: می‌توان و باید رژیم ولایت‌فقیه را سرنگون کرد –مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی را در آن نوشته‌اند. و مضمون پیام آنها اینست‌ که آزادی در دسترس است و با سرنگونی رژیم ولایت‌فقیه می‌توان آنرا محقق کرد.

هواداران سازمان مجاهدین خلق در شهر تبریز پلاکارد بزرگی از تصویر مریم رجوی با شعار زنده باد مریم رجوی در یکی از واحدهای مسکونی این شهر نصب کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e87676a5-a702-419e-a928-3013cdd97b28"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات