728 x 90

روایت شمخانی از هلاکت پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده مهره شماره یک اتمی و بمب‌سازی رژیم در تهران

محل کشته شدن محسن فخری زاده نفر اول اتمی  و بمب‌سازی رژیم
محل کشته شدن محسن فخری زاده نفر اول اتمی و بمب‌سازی رژیم

روز دوشنبه ۱۰آذر جسد پاسدار سرتیپ محسن فخری‌زاده مهره شماره یک اتمی و بمب‌سازی رژیم در تهران با شرکت سرکردگان نظامی و کارگزاران رژیم دفن شد.

پاسدار علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم در حاشیه مراسم دفن فخری‌زاده با تکرار عقده گشاییهای سرکردگان نظام به‌خاطر افشای برنامه ضدایرانی بمب‌سازی اتمی رژیم علیه مجاهدین پرداخت.

متأسفانه عملیات، عملیات بسیار پیچیده‌ای بود با تجهیزات الکترونیکی رخ داد. هیچ فردی در صحنه حضور نداشت. اما سرنخهایی وجود داره، ضمن این‌که، آن کسی که این طراحی را کرده برای ما مکشوف است که کیست و سابقه آن چیست. حتماً منافقین نقش داشتند و عنصر جنایتکار رژیم صهیونیستی و موساد است

به گزارش خبرگزاری سپاه پاسداران، شمخانی ادعا کرد سیستم اطلاعاتی رژیم با دقت احتمال وقوع و محل بروز حادثه را پیش‌بینی کرده بود اما این بار دشمن از سبک و شیوه کاملاً جدید حرفه‌یی و تخصصی استفاده کرد. شمخانی گفت:

۲۰ سال است که دشمن به‌دنبال به‌شهادت رساندن ایشان است، اما تا به‌حال دشمن ناکام بود.

شمخانی خاطرنشان کرد: این بار هم سیستم‌های اطلاعاتی کشور با دقت احتمال وقوع حادثه علیه ایشان، محل بروز احتمالی حادثه را پیش‌بینی کرده بودند. به‌دلیل تواتر اخبار در طول این ۲۰ سال متأسفانه جدیت مورد نیاز اعمال نشد و این بار آنها موفق شدند. وگرنه عملیات‌های ناکام فراوانی داشتند که موفق نشد.

دستگاهها و سیستم‌های اطلاعاتی به این اطلاعات رسیدند که ایشان هدف است و در همین نقطه‌ای که به‌شهادت رسید، قرار است اقدامی علیه ایشان صورت بگیرد. تقویت لازم هم در رابطه با حفاظت ایشان صورت گرفت، اما این بار دشمن از سبک و شیوه کاملاً جدید و حرفه‌یی و تخصصی استفاده کرد و متأسفانه موفق شد که بعد از ۲۰ سال به هدف خودش برسد. ( فارس۱۰آذر)

در مراسم دفن فخری‌زاده سرتیپ تحت‌امر ولایت فقیه حاتمی، وزیر دفاع رژیم آخوندی گفت: هیچ تروری بی‌پاسخ نخواهد ماند و حتماً آنها را تا انتها تعقیب خواهیم کرد و امر خامنه‌ای اجرا خواهد شد. ( فارس۱۰آذر)

روز یکشنبه نیز پاسدار حسین سلامی، سرکرده سپاه پاسداران، در یک پیام توئیتری تهدید به انتقام کرده بود و نوشته بود: انتقام و مجازات سخت طراحان و عاملان و حامیان این جنایت در دستور کار قرار گرفته است. (توئیتر سلامی۹آذر)

ساعاتی پس از پخش این پیام، خبرگزاری نیروی تروریستی قدس با ترس و لرز نوشت: رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران اخبار منتسب به فرمانده کل سپاه پاسداران در فضای مجازی پیرامون چگونگی انتقام از عوامل ترور فخری‌زاده را تکذیب کرد. ( تسنیم۱۰آذر)

سرکردگان رژیم و سپاه پاسداران و مجلس ارتجاع و هم‌چنین رادیو تلویزیون و رسانه‌های حکومتی، به‌دنبال کشته شدن فخری زاده، ضمن سوزوگداز از کشته شدن مهره اصلی بمب‌سازی اتمی و نفردوم کشته شده رژیم بعد از سلیمانی، بارها به عقده گشایی علیه مجاهدین و مقاومت ایران به‌خاطر افشای پروژه‌های ضدایرانی اتمی دیکتاتوری آخوندی پرداخته و سربه سنگ کوبیدند. تلویزیون رژیم ۸آذر ۹۹

گوینده: منافقین و ایادی مزدور سرویسهای جاسوسی برگ دیگری بر اوراق سیاه پرونده تبهکاری و خیانت خود افزودند این ترور هدفمند درماندگی دشمنان ایران اسلامی را مقابل پیشرفتهای علمی دانشمندان این مرز و بوم نمایان کرد.

( تلویزیون شبکه خبر رژیم ۸آذر)

سرکرده نیروی تروریستی قدس پس از هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی، پاسدار اسماعیل قاآنی یک روز بعد از کشته شدن فخری‌زاده که بسیاری آن را دومین نفرکشته شده رژیم پس از قاسم سلیمانی می‌دانند،

در یک پیام مضحک ادعا کرد بار دیگر دستهای استکبار جهانی با گلوله‌های آمریکایی از آستین مجاهدین بیرون آمده است!

پاسدار عبدالله گنجی گرداننده روزنامه سپاه پاسداران ۸آذر ۹۹:

شما ببینید نهادهای بین‌المللی چی گفتند خیلی معجزه کردند ابراز تأسف کردند ولی شما فرض بفرمایید می‌گویند یک دیپلمات ایران می‌خواسته است یعنی هیچ عملی هم انجام نداده! فعلی از او صادر نشده! می خواسته است در نشست منافقین بمب بگذارد می خواسته است و این خبر اول جهان بکنند این را یک دانشمند ما را ترور می‌کنند هیچکسی حتی محکوم نمی‌کنه شورای امنیت ببینید چه نقشی داره حالا فرض بفرمایید اینکار را ما کرده بودیم ببینید شورای امنیت چندتا جلسه تشکیل داده بود. (تلویزیون شبکه خبر رژیم۸آذر)

فریدون عباسی عضو مجلس ارتجاع و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم ۸آذر ۹۹

کشورهایی که در آژانس کارمند دارند یا این بازرسان ما نمی‌گوییم همه جاسوسا هستند ممکنه کار حرفه‌یی دارن انجام میدن ولی داده‌هایی که جمع می‌کنن اینها رو جمع می‌کنند می‌برند در آژانس و آژانس تحت کنترل سازمان ملل و تحت کنترل آمریکایی‌ها است بیشتر چون هم کارمندهای آژانس رو سازمان ملل آمریکایی تأمین می‌کنند قسمت عمده‌یی را هم بودجه می‌دهند به آژانس و دسترسی دارند چون کل این دیتا بیس‌ها کلاً در اختیار چند کشور غربی است یعنی همین آمریکا انگلستان بیشتر و شاید تا حدی آلمانیها و فرانسوی به‌هرحال آنها داده‌های لازم را دارند ولی فقط مربوط به بازرسی آژانس نیست منافقین از سال‌ها پیش کار کردند و اسم این شهدای گران‌قدر ما را دادند.(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۸آذر)

پرویز سروری عضو سابق مجلس ارتجاع در یک موضع‌گیری مضحک ترور فخری‌زاده را یک اقدام کور توصیف کرد و گفت : باید نسبت به نقاط ضعف حفاظت از چنین شخصیتهای برجسته، بررسی دقیق صورت بگیرد تا متوجه شویم چه مشکلی در فرآیند حفاظت وجود داشت که عده‌یی از منافقین توانستند این اقدام کور را انجام دهند. (خبرگزاری مهر رژیم ۹آذر)

سایت حکومتی عصر ایران: شورای امنیت سازمان ملل متحد با تصویب قطعنامه ۱۷۴۷، نام محسن فخری‌زاده را تحت عنوان یکی از دانشمندان ارشد وزارت دفاع مطرح و اعلام کرد که خواهان مصاحبه با این دانشمند بوده است، اما ایران از پذیرش این درخواست خودداری کرده است... .

بررسی سوابق اخبار حول برنامه هسته‌یی نشان می‌دهد حتی فهرست سازمان ملل هم اولین مورد اشاره به نام فخری‌زاده نبوده است، بلکه در سال‌های پیش از آن هم این نام از سوی مجاهدین و اندیشکده‌های غربی مطرح شده است.

به‌عنوان نمونه، در سال۲۰۰۴، مجاهدین در جریان یک نشست خبری ضمن انتشار برخی ادعاها در مورد فعالیت‌های هسته‌یی جمهوری اسلامی، از محسن فخری‌زاده به‌عنوان یکی از مقام‌های ارشد وزارت دفاع و برنامه هسته‌یی نظام یاد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a68b282b-a372-43c7-9797-cba6c902cb2a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات