728 x 90

رسید دریافت کلان ضربه‌های سلسله تظاهرات ایران آزاد و سالگرد عملیات فرو غ جاویدان از زبان سخنگوی دولت روحانی

سخنگوی دولت روحانی، سردژخیم اطلاعاتی علی ربیعی
سخنگوی دولت روحانی، سردژخیم اطلاعاتی علی ربیعی

در سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان، سخنگوی دولت روحانی، سردژخیم اطلاعاتی علی ربیعی (معروف به عباد) در شروع کنفرانس خبری دولت آخوندی، وضعیت رژیم پس از ضربات و ارده بر پیکر نظام بحران‌زده آخوندها در سلسله گردهماییها و تظاهرات هموطنان در دوران آماده‌باش سرنگونی را، با لرزه سرنگونی نظام ولایت‌فقیه در جریان پیشروی ارتش آزادیبخش ملی تا دروازه کرمانشاه و با قیام تاریخی سی خرداد، مقایسه کرد.

 

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی روز ۶مرداد ۹۸ گفت:

«امروز یاد و خاطره شهدای مرصاد را گرامی می‌داریم و از زحمات شهید صیاد شیرازی تقدیر می‌کنیم همین‌طور رزمندگانی که در آن شرایط خاص دفاع کردند و اتفاقاً فکر می‌کردم که چقدر شباهت داره دوران امروز با دوران مرصاد از برخی جهات. واقعاً فکر می‌کردم امروز در تنگه چهارزبر ایستاده‌ام. آن روز یادم میاد که با این تحلیل که از مهران تا تهران حرکت خواهیم،و با این تصور حرکت کردند به سمت تهران. باز به یاد میارم که ۳۰خرداد بر اساس همین تحلیل در نشستی که اعضای سازمان مجاهدین خلق داشتند، سناتور آمریکایی دان لیم در آن همایش حضور پیدا کرد و شعار از مهران تا تهران را مطرح کرد.

من این شباهتی که امروز از روز حمله سازمان مجاهدین خلق، منافقین در عملیات مرصاد با آن چیزی که این روزها داریم نسبت به ایران تحلیلها را می‌شنیدیم، شباهت زیادی یافتم. امروز هم پشت صحنه تخریب چهره‌های خدوم و زحمتکش نظام همین افراد سازمان منافقین هستند. امروز هم کسانی که به هر نحوی مردم را از دست‌آوردهای نظام دلسرد می‌کنند، دانسته و نادانسته سیر سازمان منافقین را طی می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0664388b-4130-4a37-b548-93a43f5fc98d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات