728 x 90

رئیس دادگستری رژیم در استان فارس: حوادث کازرون هزینه‌های زیادی برای نظام داشت

میدان شهدا کازرون - آتش زدن خودروهای نیروهای سرکوبگر رژیم
میدان شهدا کازرون - آتش زدن خودروهای نیروهای سرکوبگر رژیم

رئیس دادگستری رژیم در استان فارس به گوشه‌یی از جنایات رژیم آخوندی علیه مردم بپاخاسته کازرون اعتراف کرد و گفت: در حوادث اخیر متأسفانه در مجموع 2نفر فوت و 48نفر مجروح شدند.

دژخیم علی القاصی‌مهر طی سخنانی که روز 29اردیبهشت97 در خبرگزاری حکومتی فارس منتشر شده به تهدید مردم کازرون پرداخت و گفت: تجمعات اخیر بدون مجوز و غیرقانونی بوده و به پرونده مرتکبین و کسانی که... اموال عمومی، دولتی و خصوصی را تخریب یا آتش زده‌اند در اسرع وقت رسیدگی و برخورد قاطع و قانونی با آنان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: تجمعات... هزینه‌های زیادی برای... نظام در پی داشت.

این مقام قضاییه رژیم مدعی شد تظاهرات مردم کازرون نتیجه فعالیت‌های افراد ضد انقلاب و همراهی افراد اثرگذار در شهرستان کازرون علیه تصمیم دولت در خصوص تقسیمات کشوری بوده است.

وی گفت روز چهارشنبه 15نفر به اتهام اخلال در نظم و تجمعات غیرقانونی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند. در ادامه همان شب به‌دنبال تجمعات بعدی تعدادی از افراد ضمن هجوم به مقر پلیس اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند و با تعرض به مأمورین، امنیت و آسایش عمومی را سلب و در نتیجه … یک نفر در اثر اصابت گلوله فوت کرده و 7نفر ازمأموران و مردم با چاقو مصدوم و زخمی شده‌اند. در این بین فرد دیگری نیز با اصابت گلوله زخمی که در مرکز درمانی تحت درمان قرار می‌گیرد.در ادامه این تجمعات در روز پنجشنبه با وجود هشدارهای پلیس ومأموران در صحنه، اخلاگران به اقدامات تخریبی ادامه داده و بخشی از اموال... دولتی را تخریب و آتش زدند که در این تجمعات نیز فرد دیگری بر اثر اصابت گلوله فوت و تعدادی نیز مجروح و مصدوم شدند.

سردژخیم دادگستری رژیم در استان فارس با نگرانی از انتشار اخبار واقعی خیزش مردم کازرون گفت: در حال حاضر از سوی شبکه‌های معاند خبری و به‌ویژه در فضای مجازی اطلاعات غلط و غیرواقعی درباره تعداد مجروحان و فوت‌شدگان منتشر می‌شود که معاندین از این طریق به‌دنبال تحریک مجدد مردم هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/afd20f13-11e2-4dd2-8701-42d8732e13f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات