728 x 90

دیلی اکسپرس: فراخوانها برای ممنوع کردن سپاه پاسداران افزایش می‌یابد

پارلمان انگلستان
پارلمان انگلستان

دیلی اکسپرس

مماشات با رژیم ایران "تنها به شکست منجر شده است"

در حالی‌که فراخوانها برای ممنوع کردن سپاه پاسداران افزایش می‌یابد

بیش از ۵۵۰تن از نمایندگان مجلس عوام و اعیان از لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران رژیم ایران و ارسال یک پیام روشن» «به حکومت تهران مبنی بر این‌که اوضاع دیگر به روال قبل نیست» حمایت کرده‌اند.

نمایندگان هشدار می‌دهند که «سپاه پاسداران از طریق گروه‌های نیابتی‌اش... تروریسم را گسترش می‌دهد و مانع صلح و امنیت منطقه و جهان می‌شود».

باب بلکمن، نماینده مجلس گفت: «ما سیاست فعلی مماشات را برای ۴۰ سال آزمایش کرده‌ایم و این تنها منجر به شکست پس از شکست شده است و به‌سادگی رژیم را در تشدید رفتار شرورانه خود تقویت کرده است».

«سیاست جدید، همان‌طور که توسط بیش از ۵۵۳ نمایندگان مجلس عوام و اعیان پیشنهاد شده است، تمرکز را بر حمایت از مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها برای ایجاد تغییر از داخل ایران توسط مردم ایران قرار می‌دهد».

«این باید با حسابرسی از رژیم همراه باشد، از جمله با لیست‌گذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک نهاد تروریستی، گامی که مدتهاست به تأخیر افتاده است. این یک پیام روشن به آخوندها می‌فرستد که اوضاع دیگر به روال قبل نیست و به ایرانیان شجاع نشان می‌دهد که غرب شروع به انتخاب کرده که در کنار آنها بایستد».

(دیلی اکسپرس ۸خرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6dc20b1d-30a2-4475-94a1-c05b35fb2182"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات