728 x 90

دیلی استار انگلستان: نماینده پارلمان انگلستان خواستار محاکمه توطئه‌گران حمله تروریستی علیه گردهمایی پاریس شد

دیلی استار انگلستان - گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن
دیلی استار انگلستان - گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن

دیلی‌استار انگلستان در گزارشی از کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در لندن نوشت: باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان که در این کنفرانس سخنرانی کرد، خواستار کمک به مقامات بلژیک شد تا محاکمه توطئه‌گرانِ حمله تروریستی علیه گردهمایی پاریس، با «موفقیت انجام شود».

دیلی‌استار می‌افزاید: پس از کنفرانس مطبوعاتی در لندن، باب بلکمن دولت انگلستان را فراخواند از توافق اتمی با (رژیم) ایران خارج شود. در این کنفرانس مطبوعاتی، یک گزارش مشروح از نقش رژیم ایران و سلسله‌ مراتب فرماندهیِ آن در طراحی و اجرای حملات تروریستی در اروپا و سایر نقاط جهان توسط حسین عابدینی ارائه شد. این ارزیابیِ افشاگرانه نشان می‌دهد که سفارتهای رژیم ایران در سراسر اروپا و اعضای ارشد آن، در فعالیت‌های تروریستی دست دارند. شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد، فعالیت‌های تروریستی (رژیم) ایران در اروپا وارد «یک مرحله جدید شده» و این حملات در «بالاترین سطحِ» حکومتی تصمیم‌گیری می‌شود.

 

‌ اتحاد علیه ایران اتمی در آمریکا که ریاست آن را سناتور جوزف لیبرمن به عهده‌ دارد هشدار داد رژیم ایران سلسله عملیات تروریستی خود را در قاره اروپا از سر گرفته است. در اوایل ژوئیه(دهم تیرماه) مقامها در فرانسه، بلژیک و آلمان یک حمله تروریستی برنامه‌ریزی شده را خنثی کردند که قصدش هدف قرار دادن گردهمایی شورای ملی مقاومت ایران، در پاریس بود.

در ماه مارس نیز مقامهای آلبانی ۲عامل مظنون رژیم ایران را در حین نظارت و شناسایی یک محل دستگیر کردند، جایی که مجاهدین خلق قرار بود جشن نوروز را برگزار کنند.

 

دیلی استار انگلستان: فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا وارد مرحله جدید شده است

دیلی استار انگلستان: شورای ملی مقاومت هشدار می‌دهد فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا «وارد یک مرحله جدید» شده و این حملات در «بالاترین» سطح این رژیم تصمیم‌گیری می‌شود.

دیلی استار انگلستان: هدف (کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در لندن)... که نمایندگان پارلمان (انگلستان) باب بلکمن و دیوید جونز نیز... در آن شرکت داشتند، بحث درباره اطلاعات جدیدی پیرامون فعالیت‌های تروریستی... رژیم ایران در اروپا بود.

(در این کنفرانس مطبوعاتی) یک پرونده دارای جزییات درباره نقش... رژیم ایران و سلسله‌ مراتب فرماندهی طراحی و انجام حملات تروریستی در اروپا و دیگر نقاط (جهان) توسط عضو شورای ملی مقاومت، ارائه شد.

در این ارزیابی... سفارتهای (رژیم) ایران در سراسر اروپا و اعضای ارشد این رژیم از جمله ولی‌فقیه آن علی خامنه‌ای، به فعالیت‌های تروریستی مرتبط شده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد که فعالیت‌های تروریستی (رژیم) ایران در اروپا «وارد یک مرحله جدید» شده که طی آن حملات در «بالاترین» سطح تصمیم‌گیری می‌شود و «نسبت به گذشته بسیار» متفاوت است.

بنا‌ به گزارش شورای ملی مقاومت، شورای عالی امنیت ملی (رژیم) به ریاست حسن روحانی... نیروی محرک در پشت طراحی حملات تروریستی در خارج است.

... حسین عابدینی، گفت: «سفارت رژیم ایران در لندن همان نقش (سایر سفارتهای آن در سراسر جهان را ایفا می‌کند) و به جاسوسی بر روی پناهندگان و فعالان ایرانی می‌پردازد»...

شورای ملی مقاومت در گزارش خود، گفت که توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در سی‌ام ژوئن، توسط شورای عالی امنیت ملی (رژیم ایران) طراحی شد و مورد نظارت قرار گرفت و روحانی و خامنه‌ای آن‌را تأیید نهایی کردند.

یک دیپلمات (رژیم) ایران در میان افراد دستگیر شده به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی «ایران آزاد» بود که توسط شورای ملی مقاومت برگزار شد...

این دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که در وین مستقر بوده، در آلمان دستگیر شد.

در این گردهمایی، دهها هزار تن از جمله حدود ۶۰۰پارلمانتر و شخصیت از حدود ۷۰کشور جهان، شامل نماینده پارلمان انگلستان باب بلکمن و وکیل دونالد ترامپ رودی جولیانی شرکت داشتند.

االشرق‌الأوسط ۲۱شهریور ۹۷نوشت: شورای ملی مقاومت ایران اسناد جدیدی را درباره (نقش رژیم) تهران در حملات تروریستی در اروپا فاش کرد... شورای ملی مقاومت گفت: سفارتهای (رژیم) تهران، نقش لجستیکی برای عملیات تروریستی را ایفا می‌کنند.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1b8447a-ad78-471b-95e8-330da622a4a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات