728 x 90

دیلی استار انگلستان: فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا وارد مرحله جدید شده است

لندن –کنفرانس مطبوعاتی پیرامون اقدامات تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندنی
لندن –کنفرانس مطبوعاتی پیرامون اقدامات تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندنی

دیلی استار انگلستان: شورای ملی مقاومت هشدار می‌دهد فعالیت‌های تروریستی رژیم ایران در اروپا «وارد یک مرحله جدید» شده و این حملات در «بالاترین» سطح این رژیم تصمیم‌گیری می‌شود.

 

دیلی استار انگلستان: هدف (کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در لندن)... که نمایندگان پارلمان (انگلستان) باب بلکمن و دیوید جونز نیز... در آن شرکت داشتند، بحث درباره اطلاعات جدیدی پیرامون فعالیت‌های تروریستی... رژیم ایران در اروپا بود.

(در این کنفرانس مطبوعاتی) یک پرونده دارای جزییات درباره نقش... رژیم ایران و سلسله‌ مراتب فرماندهی طراحی و انجام حملات تروریستی در اروپا و دیگر نقاط (جهان) توسط عضو شورای ملی مقاومت، ارائه شد.

در این ارزیابی... سفارتهای (رژیم) ایران در سراسر اروپا و اعضای ارشد این رژیم از جمله ولی‌فقیه آن علی خامنه‌ای، به فعالیت‌های تروریستی مرتبط شده‌اند.

شورای ملی مقاومت ایران هشدار داد که فعالیت‌های تروریستی (رژیم) ایران در اروپا «وارد یک مرحله جدید» شده که طی آن حملات در «بالاترین» سطح تصمیم‌گیری می‌شود و «نسبت به گذشته بسیار» متفاوت است.

بنا‌ به گزارش شورای ملی مقاومت، شورای عالی امنیت ملی (رژیم) به ریاست حسن روحانی... نیروی محرک در پشت طراحی حملات تروریستی در خارج است.

... حسین عابدینی، گفت: «سفارت رژیم ایران در لندن همان نقش (سایر سفارتهای آن در سراسر جهان را ایفا می‌کند) و به جاسوسی بر روی پناهندگان و فعالان ایرانی می‌پردازد»...

شورای ملی مقاومت در گزارش خود، گفت که توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس در سی‌ام ژوئن، توسط شورای عالی امنیت ملی (رژیم ایران) طراحی شد و مورد نظارت قرار گرفت و روحانی و خامنه‌ای آن‌را تأیید نهایی کردند.

یک دیپلمات (رژیم) ایران در میان افراد دستگیر شده به‌خاطر توطئه بمب‌گذاری در گردهمایی «ایران آزاد» بود که توسط شورای ملی مقاومت برگزار شد...

این دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که در وین مستقر بوده، در آلمان دستگیر شد.

در این گردهمایی، دهها هزار تن از جمله حدود ۶۰۰پارلمانتر و شخصیت از حدود ۷۰کشور جهان، شامل نماینده پارلمان انگلستان باب بلکمن و وکیل دونالد ترامپ رودی جولیانی شرکت داشتند.

الشرق‌الأوسط ۲۱شهریور ۹۷ نوشت: شورای ملی مقاومت ایران اسناد جدیدی را درباره (نقش رژیم) تهران در حملات تروریستی در اروپا فاش کرد... شورای ملی مقاومت گفت: سفارتهای (رژیم) تهران، نقش لجستیکی برای عملیات تروریستی را ایفا می‌کنند.

 

لندن –کنفرانس مطبوعاتی پیرامون اقدامات تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندنی

 

افشای جزییات جدیدی درباره فعالیت‌های تروریستی حکومت آخوندی

فراخوان به بستن لانه‌های جاسوسی و اخراج مأموران و عوامل رژیم

ضرورت محاکمه دیپلمات‌تروریست دستگیر شده و سایر مزدوران

به‌خاطر توطئه تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت

روز چهارشنبه ۲۱شهریور ۹۷، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در لندن با حضور اعضای برجستهٔ هر دو مجلس انگلستان، دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در این کشور، جزییات جدیدی را درباره فعالیت‌های تروریستی رژیم آخوندی در اروپا فاش کرد.

این کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف انگلستان و رسانه‌های بین‌المللی برگزار شد و سخنرانان آن عبارت بودند از:

دیوید جونز نماینده برجسته پارلمان انگلستان، وزیر ولز در کابینه دیوید کامرون و وزیر در امور رابطه با اروپا در کابینه اول ترزامی

باب بلکمن نماینده پارلمان

لرد مگینس عضو مجلس اعیان

دولت نوروزی نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان

حسین عابدینی معاون دفتر نمایندگی شورا در انگلستان

 

در شروع این کنفرانس خانم دولت نوروزی با تأکید بر این‌که اقدامات تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا به‌طور خاص از ابتدای سال ۲۰۱۸ وارد مرحله کیفاً متفاوتی با گذشته شده است توطئه‌های تروریستی حکومت آخوندی در آلبانی، علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس و نیز دستگیری دو جاسوس رژیم در آمریکا را تشریح کرد، و از جمله گفت: تصمیم به موج جدید‌ تروریسم و مشخصاً بمب‌گذاری در گردهمایی پاریس در شورای عالی امنیت رژیم که ریاست‌ آن را شخص روحانی به‌عهده‌ دارد گرفته شده است».

خانم نوروزی به تشریح نقش سفارتخانه‌های رژیم آخوندی در اروپا در تروریسم و شبکه جاسوسان آنها پرداخت و همچنین توضیح داد که تشدید اقدامات تروریستی و جاسوسی رژیم آخوندی در اروپا و آمریکا علیه مقاومت ایران، پاسخ این رژیم به قیام سراسری مردم ایران است که تعادل نظام ولایت فقیه را برهم زده است.

دولت نوروزی در پایان گفت:

مقاومت ایران بر سه اقدام فوری و ضروری تأکید می‌کند:

اول. تروریست‌های دستگیر شده رژیم در آلمان و بلژیک بدون هیچگونه ملاحظه سیاسی در بلژیک محاکمه و مجازات شوند، دوم. مزدوران و جاسوسان وزارت اطلاعات در کشورهای اروپایی از جمله در انگلستان باید دستگیر، محاکمه و اخراج شوند.

سوم. سفارتها و نمایندگی‌های رژیم آخوندی در اروپا باید تعطیل شوند.

دیوید جونز نماینده برجستهٔ پارلمان انگلستان در سخنرانی خود در این کنفرانس مطبوعاتی، گفت: مقامات رژیم ایران به نقش عمده مقاومت ایران در اعتراضات کنونی اذعان کرده‌اند. این رژیم موج جدیدی از فعالیت‌های تروریستی را (در اروپا) به‌راه انداخته است.

وی تأکید کرد: دولت انگلستان باید قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سیاه و اعمال اقدامات مؤثرتری را مد نظر قرار بدهد... تروریسم و سرکوب داخلی هم‌چنان که در جریان قیامهای مردمی در ایران شاهد بودیم دو ویژگی رژیم ایران است، هیچ مدره‌یی در درون این رژیم وجود ندارد.

لرد مگینس عضو مجلس اعیان انگلستان در سخنانش گفت: من بعد از دستگیری اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران چند سؤال پارلمانی را مطرح کردم؛ ما این مسأله را رها نخواهیم کرد... با تروریستها نمی‌توان گفتگو کرد... تروریسم باید شکست داده شود.

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان نیز درباره اقدامات تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا، گفت: ما درباره یک توطئه در یک کشور صحبت نمی‌کنیم؛ بلکه بحث بر سر یک مسأله گسترده در تمامی کشورهای جهان است... اکنون ما در انتظار برگزاری (جلسات دادگاه) در بلژیک هستیم. می‌خواهیم مطمئن بشویم که آنها در برابر عدالت قرار گیرند و هرگز با تروریسم دموکراسی ما را تهدید نکنند. ما از آلمان می‌خواهیم که (اسدالله) اسدی را به بلژیک مسترد کند تا داگاه بتواند شروع بشود.

باب بلکمن افزود: شورای ملی مقاومت آلترناتیو واقعی حکومت مذهبی حاکم بر ایران است. سکوت (در برابر این رژیم) فقط آن‌را تشویق به استمرار فعالیت‌هایش می‌کند. من همه کشورهای اروپایی را فرا می‌خوانم که تمامی دیپلمات‌تروریست‌های رژیم ایران را اخراج کنند.

در این کنفرانس مطبوعاتی حسین عابدینی که خود از قربانیان تروریسم دیکتاتوری آخوندی بوده است، ضمن ذکر تجربه خودش که از سوی دیپلمات‌تروریست‌های رژیم در استانبول هدف قرار گرفت، عملیات مختلف تروریستی رژیم در اروپا هم‌چون ترور شهید بزرگ حقوق‌بشر دکتر کاظم رجوی را ذکر و یادآوری کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66fcf46b-2f65-4ed5-9191-44d4e9df4096"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات