728 x 90

دکتر سنابرق زاهدی: تنها راه برای خلاصی از رژیم ایران سرنگونی آن است

دکتر سنابرق زاهدی
دکتر سنابرق زاهدی

در ارتباط با دخالتهای رژیم ایران در امور داخلی کشورهای عربی  تلویزیون الاخباریه  عربستان سعودی گفتگویی با دکتر سنابرق زاهدی مسئول کمیسیون  قضایی شورای ملی مقاومت انجام داده است.  

 الاخباریه: آقای دکتر سنابرق زاهدی، رژیم ایران در امور کشورهای عرب دخالت می‌کند و مراکش نیز روابط دیپلوماتیک خود را با این رژیم قطع کرد آیا این نشان نمی‌دهد که رژیم ایران در امور کشورهای عرب دخالت فاحش دارد؟ رژیم ایران به چه فکر می‌کند و با این دخالت ها می خواهد به چه نتیجه‌یی برسد

 دکتر سنابرق زاهدی: من فکر می‌کنم که این سیاست، سیاست ثابت رژیم است. همان‌طوریکه می‌دانید از زمانیکه خمینی و آخوندهایی که هم‌اکنون در حاکمیت این سیاست ثابت آنها بود و آنها استراتژیشان را بر این بنا نهادند.  

 این رژیم با عصر حاضر همخوانی ندارد. با خواسته‌های مردم ایران همخوان نیست. و در نتیجه اگر بخواهد در  حاکمیت باقی بماند می‌بایست که چنین سیاست‌های منهدم کننده ای  را بکار بگیرد. درصورتی‌که بتوانیم به این رژیم فشار بیاوریم تا از این سیاستها دست بردارد آن روز روز پایان این رژیم و خلاص شدن مردم ایران و منطقه از آن   خواهد بود.

امروز شما می‌بینید که مردم ایران در خیابانها شعار سرنگونی رژیم را  می‌دهند. در هفته گذشته ۱۵۰حرکت اعتراضی وجود داشت، اعتصابات کارگری، تظاهرات خیابانی کسانی که اموالشان به‌دست عوامل این رژیم غارت شد یا تظاهرات دانشجویی وجود داشت. یعنی هر روز بیش از بیست حرکت اعتراضی وجود دارد و ماهیت تمامی این حرکات اعتراضی سرنگونی رژیم ولایت فقیه است. در نتیجه این رژیم نمی‌تواند در حاکمیت باقی بماند مگر با سرکوب مردم ایران همان‌گونه که هر روز انجام می‌دهد. شما می‌دانید که چند روز پیش سازمان عفو بین‌الملل اعلام کرد این رژیم اولین رتبه اعدام در  جهان را دارد. اعدام و سرکوب و دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر طینت این رژیم است. این رژیم نمی‌تواند از چنین سیاستی فاصله بگیرد و تنها راه  خلاص شدن از چنین سیاستی تمرکز بر سرنگونی آن است و  این چیزی است که مردم ایران خواهان آن هستند.   

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/11687db9-bf69-44b4-a19c-7897d6c68ab5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات