728 x 90

دژخیم رادان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در کرمانشاه: آخرین فتنه دشمن مجاهدین بودند که به این استان دعوت کردند تا شاید در تهران جشن بگیرند

دژخیم رادان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی
دژخیم رادان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی

دژخیم رادان سرکرده نیروی سرکوبگر انتظامی در کرمانشاه: آخرین فتنه دشمن مجاهدین بودند که به این استان دعوت کردند تا شاید در تهران جشن بگیرند.

باید هوشیار باشیم و دقت و مراقبت کنیم. در این جنگ علمدار مقام رهبری و افسران جنگ نرم مردمی هستند که قبلاً هم خود را نشان داده‌اند.

دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس ۲۰اردیبهشت ۱۴۰۲:

رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: فضا باید برای گردن‌کشان و افرادی که امنیت را مورد هجمه قرار می‌دهند، ناامن باشد.

احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آخرین فتنه دشمن، منافقانی بودند که به این استان دعوت کردند تا شاید در تهران جشن بگیرند.

رادان بیان کرد: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند.

وی گفت: امروز در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند.

رادان افزود: امروز به‌دنبال این هستند در جنگ ترکیبی شامل جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و در دنیای حقیقی و مجازی یکبار دیگر با ما رو در رو هم نبرد شوند.

وی با بیان این‌که باید هوشیار باشیم و دقت و مراقبت کنیم گفت: در این جنگ علمدار مقام رهبری و افسران جنگ نرم مردمی هستند که قبلاً هم خود را نشان داده‌اند.

فرمانده انتظامی افزود: امروز تمام تلاش دشمن برای این است که بتواند بین سپاه اسلام تفرقه اندازد و آن را متزلزل و دچار شک و تردید کند.

باید هوشیار باشیم و بدانیم در این جنگ شعور بر شور می‌چربد وی با بیان این‌که در چند روز گذشته چهار پنج کشته‌در مسیر امنیت فدا کردیم و این یعنی این نبرد برای این خدمت همواره تا نثار خون وجود دارد گفت: دشمن به قدری از ما عصبانی می‌شود که در ترور کوری افسر و همسر او را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

دژخیم رادان در جمع سرکردگان به‌اصطلاح فرهنگی نیروی سرکوبگر انتظامی: وقتی ما می‌گوییم اشراف اطلاعاتی اصلاً موضوع شما اشراف در حوزه فرهنگ و اجتماع است.

اگر این را بتوانیم کسب بکنیم خیلی زمانها می‌توانیم از ناآرامی احتمالی پیشگیری کنیم برای همین یکی از وظایف بعدی شما تب سنجی جامعه است افکارسنجی، نظرسنجی

 

نکته احساس امنیت!

همواره من گفتم از دوتا چیز دوستانمان در مدیریت بحران خیلی استفاده ببرند:

یک- اطلاعات اطلاعات اطلاعات

دو- عملیات روانی عملیات روانی عملیات روانی

برای اشراف اطلاعاتی لازم هست که شما شبکه‌سازی گسترده داشته باشید. غیر از شبکه‌های ارتباطی که در حوزه نظر و افکار دارید که در فضای مجازی می‌توانیم داشته باشیم.

انشاءالله عاقبت به خیر بشیم سال چهارصد و دو

البته برگرفته از حکمی که حضرت آقا به بنده ابلاغ کردند که شش فرمان در آن هست

انتظارات که در شرفیابی داشتیم و آن به‌اصطلاح اقدامات بیست و دو‌گانه‌ای که بنده در روز معارفه‌ام گفتم با استفاده از ابزاری که در اختیار شماست

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10207b0a-f271-4b7e-b80a-80fcbe87a31a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات