728 x 90

دورین روکماکر نماینده پارلمان اروپا: سر مار در تهران است، ما باید روابط با آخوندهای ایران را قطع کنیم

دورین روکماکر نماینده پارلمان از گروه محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان اروپا از هلند
دورین روکماکر نماینده پارلمان از گروه محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان اروپا از هلند

دورین روکماکر نماینده پارلمان از گروه محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان اروپا از هلند روز ۱۷آبان در سخنانی در پارلمان اروپا گفت: معروف است که سر مار در تهران است و ما باید روابط با آخوندهای ایران را قطع کنیم.

خانم دورین روکماکر نماینده پارلمان اروپا در سخنان خود افزود: پیامی که امروز باید روی آن تمرکز کنیم این است که رژیم ایران کانون غیرقابل انکار بی‌ثباتی منطقه‌یی و بحران است.

معروف است که سر مار در تهران است و ما باید روابط با آخوندهای ایران را قطع کنیم. با بحرانهای کنونی که در خاورمیانه در جریان است کسی که از این بحران سود می‌برد و بذر این بحران را می‌کارد در تهران نشسته است. در زمانی که مردم ایران خواستار تغییر بوده تعداد غیرقابل تحملی روزانه در ایران اعدام شده‌اند. رژیم از آنچه امروز اتفاق می‌افتد سوء‌استفاده می‌کند.

نماینده پارلمان اروپا در ادامه گفت: آینده خاورمیانه و در واقع ثبات جهانی مستقیماً به ایران ربط دارد. یک ایران آزاد و دموکراتیک و پیشرفته و جمهوری در ایران به‌عنوان کاتالیزور، صلح و همکاری منطقه‌یی را تقویت می‌کند.

لذا جامعه جهانی باید حمایت خود را از خواست مردم ایران تجدید نموده و بیشتر کند و اطمینان پیدا کند که خواست آنان برای آزادی و عدالت بیهوده نیست.(سایت پارلمان اروپا ۱۷آبان ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4cce70b-1c2f-4ed3-b8d0-d5c9999f8802"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات