728 x 90

در پی حملات باند خامنه‌ای به صافی گلپایگانی، آخوند جوادی آملی به دیدار او رفت

صافی گلپایگانی
صافی گلپایگانی

درپی حملات باند خامنه‌ای به صافی گلپایگانی، آخوند جوادی آملی به دیدار او رفت و گفت: حریم مراجع و بزرگان باید محفوظ و صیانت شده باشد. (روزنامه حکومتی ابتکار ۱۱آبان)

روزنامه حکومتی آفتاب یزد به‌تاریخ ۱۱ آبان از باند مغلوب با اشاره به حرف صافی گلپایگانی در حمایت از مذاکره، حمله کنندگان به او را کاسبان تحریم توصیف کرد و نوشت: حضور کاسبان تحریم به اندازه‌ای مردم را عصبانی و تهی از اعتماد کرده است که صدها وعده‌ٔ رئیسی و هزاران وعده‌ٔ مخبر و محسن رضایی نمی‌تواند التیامی حتی لحظه‌ای بر آلام مردم گذارد. آلامی که ریشه‌اش تحریم‌ها و خودتحریمی‌ها است!

روزنامه حکومتی اعتماد ۱۱آبان نیز درباره حمله یک سایت باند غالب رژیم به صافی گلپایگانی، به‌نقل از مهاجری نوشت: آنچه شائبه‌برانگیز می‌نماید انتساب مدیریت سایت افراطی به یکی از بستگان رئیسی است.

اعتماد افزود: سخنان صافی گلپایگانی واکنش‌های زنجیره‌واری پیدا کرده است که به‌رغم درخواست دادستان کل کشور برای خاتمه آن، به این زودی پایان نخواهد یافت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c95d6156-59a4-45bf-b227-98019686f63f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات