728 x 90

تظاهرات جوانان دلیر شهرهای ایران در اعتراض به گرانی در رسانه‌های بین‌المللی

خیزش جوانان در شهرهای ایران در اعتراض به گرانی
خیزش جوانان در شهرهای ایران در اعتراض به گرانی

با استمرار تظاهرات و اعتراضهای مردمی علیه گرانی شماری از رسانه‌های بین‌المللی به این تظاهرات پرداختند که در زیر به شماری از آنها اشاره شده است:

 

العربیه: ادامه اعتراضات سراسری در ایران

با ادامه تظاهرات سراسری در ایران، مردم شهرهای سورشجان و هفشجان در استان چهارمحال و بختیاری، ساکنان شهرک کاروان در تهران و مردم شهر قوچان نیز به خیابان‌ها آمده و به وضعیت اقتصادی این کشور اعتراض کردند. این معترضان، شامگاه شنبه ۲۴ اردیبهشت به خیابان‌ها آمده و شعارهایی مانند «‌مرگ بر رئیسی»، «‌مرگ بر خامنه‌ای»، «‌توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه» سر دادند.

تظاهر کنندگان در شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه ۲۴ اردیبهشت در اعتراض به افزایش چند‌برابری قیمت کالا‌های اساسی و گرانی‌های سرسام‌آور با سردادن شعارهایی علیه سران نظام ایران از قبیل «مرگ بر خامنه‌ای»، بنر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری این کشور را به آتش کشیدند.

 

الحدث: با تشدید اعتراضات به بالا بودن قیمتها، نیروهای امنیتی ایران در تهران و چندین شهر گسترش می‌یابند

بنا به گزارش توئیتری الحدث تشدید اعتراضات به بالا بودن قیمتها، نیروهای امنیتی ایران در تهران و چندین شهر گسترش می‌یابند...
با تشدید اعتراضات نسبت به گرانی آرد، نان و سایر مواد غذایی در ایران با تشدید اعتراضات به بالا بودن قیمتها، نیروهای امنیتی ایران در تهران و چندین شهر گسترش می‌یابند. 

اعتراضات به گرانی؛ یک نفر در اندیمشک کشته شد

ایران اعتراضات به گرانی؛ یک نفر در اندیمشک کشته شد در موج اعتراضات به گرانی در ایران به‌گفته نماینده دزفول در مجلس، یک نفر در اندیمشک کشته شده است. 
به‌دنبال اعتراضات در شمار زیادی از شهرهای ایران به‌دلیل افزایش کمرشکن مواد غذایی، بر اساس گزارش رسانه‌ها، یک نفر کشته شده است.
احمد آوایی، نماینده دزفول در مجلس روز شنبه ۲۴اردیبهشت (۱۴ مه) به خبرگزاری ایلنا گفت: «فردی که در تجمعات اخیر در خوزستان کشته شده، برای شهرستان دزفول نبوده و در اندیمشک این اتفاق برای او افتاده است».

 

گاردین اعتراضات در سراسر ایران همچنان ادامه دارد

افزایش قیمت گندم و کالاهای پایه اعتراضاتی را در شهرهای سراسر ایران به همراه داشت و قطعی اینترنت حکایت از تلاش برای سرکوب دارد.

گاردین، ۱۳ مه۲۰۲۲ - به‌نقل از خبرگزاری رویترز- بر اساس پست‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، اعتراضات به افزایش قیمت مواد غذایی روز شنبه در چندین شهر ایران ادامه یافت، در حالی که یک قانونگذار ایرانی به رسانه‌های محلی گفت که یک نفر در تظاهراتی در جنوب غرب کشور کشته شد... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d862b9be-cddb-4a5e-92ca-3c77e098ec97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات