728 x 90

انتخابات – شماره ۶

خانم مریم رجوی: تبریک تاریخی به مردم ایران برای تحریم سراسری نمایش انتخابات آخوندی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

انتخابات – شماره ۶

خانم مریم رجوی: تبریک تاریخی به مردم ایران برای تحریم سراسری نمایش انتخابات آخوندی

بزرگترین شلیک سیاسی و اجتماعی رو در روی خامنه‌ای و استبداد دینی

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، تحریم سراسری نمایش انتخابات رژیم آخوندی را بزرگترین شلیک سیاسی و اجتماعی رو در روی خامنه‌ای و استبداد دینی خواند و شایسته یک تبریک تاریخی به مردم ایران دانست. وی افزود دنیا به چشم دید و بار دیگر ثابت شد که رأی ایران سرنگونی رژیم آخوندی است. این جوشش خون شهیدان و پرتویی از کارزار بزرگ دادخواهی ملت ایران است. رژیم ولایت فقیه در سراشیب افتاده و باید جارو شود.

خانم رجوی تأکید کرد دیکتاتوری دینی از این انتخابات رسوا، ضعیف‌تر و شکننده‌تر بیرون می‌آید و با جلاد قتل‌عام به جنایت‌های بیشتر دست می‌زند. اما سرانجام با قیام مردم و ارتش آزادی سرنگون می‌شود. آزادی و جمهوری دمکراتیک حق مسلم مردم ایران است.

بعدازظهر امروز سازمان مجاهدین خلق ایران بر اساس گزارشهای ۷۲۵خبرنگار سیمای آزادی از ۳۲۵شهر به استناد ۲۱۵۰کلیپ اعلام کرد، تا ساعت ۱۸۰۰ به وقت تهران به استثناء شعبه‌های نمایشی در تهران و مراکز شهرها که برای خبرنگاران خارجی مهندسی شده است، در هزاران شعبه تعداد رأی دهندگان انگشت‌شمار بوده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۸خرداد۱۴۰۰ (۱۸ژوئن۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36f41c36-585f-47f1-a823-50b599a84832"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات