728 x 90

خامنه‌ای و بحرانهای لاعلاج نظام با دولت جوان حزب‌اللهی - رسانه حکومتی

خامنه‌ای و دانشجویان بسیجی
خامنه‌ای و دانشجویان بسیجی

بدنبال حرفهای خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع با دانشجویان بسیجی در روز ۲۸اردیبهشت ۹۹، که در وحشت از قیام و گسترش پایگاه اجتماعی مجاهدین شروع کرد، شکافهای درونی نظام و بحرانهای لاعلاجش بار دیگر کابوس سرنگونی را در روزنامه‌ها به موضوع روز تبدیل کرده است. از جمله آرمان روز سه‌شنبه ۳۰اردیبهشت نوشته است: «وقایع آبان ماه ۹۸، از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد.. . این وقایع در پی یک سری مطالبات رخ داد.. . به‌نظر می‌رسد وضعیت به‌گونه‌یی است که هر زمان احتمال دارد این آتش زیر خاکستر شعله بگیرد».

حرفهای خامنه‌ای اسباب تعمیق شکاف در رأس نظام

خیز خامنه‌ای برای گماشتن دولت از باند خودش تحت عنوان دولت جوان حزب‌اللهی و حرفهای یک عضو مجلس آخوندی از باند خامنه‌ای و درخواست استعفای روحانی، این شکاف را در روزنامه‌های حکومتی برجسته کرده است.

آفتاب یزد روز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت به‌نقل از آخوند انصاری راد در مورد استعفای روحانی غیرمستقیم هشدار نسبت به قیام داده و نوشته است: «فرد یا افرادی که موضوع استعفای روحانی را مطرح می‌کنند به‌هیچ‌وجه از مشکلات و عوارض استعفا برای جامعه و مردم در شرایط فعلی اطلاع ندارند و توجهی به این واقعیت نکرده‌اند یا شاید هم در کل متوجه وضعیت نشده‌اند وگرنه کسی که وضعیت فعلی کشور را بداند باید نظم فعلی را با همه عیب‌هایی که داشته و دارد بهم نزند هم‌اکنون به هرحال یک وضعیت نسبی ثبات و نظمی وجود دارد اما در این شرایط رفتن و استعفای روحانی نظم کشور را بهم می‌زند، مدیریت داخلی را با مشکلات مواجه می‌کند و هم‌چنین در حالی که به‌لحاظ سیاست خارجی در وضعیت حساسی قرار داریم در این بخش نیز برای کشور خسارتهایی را ایجاد می‌کند».

روزنامه آرمان روز سه‌شنبه ۳۰اردیبهشت هم در مورد دولت جوان حزب‌اللهی باند ولی‌فقیه را به نیشخند و تمسخر گرفته و نوشته است: «مگر نبود مدتی قبل از انتخابات یازدهمین دوره مجلس که گفته شد باید کار دست جوانان انقلابی باشد... اما نتیجه چه شد؟ چند نفر جوان انقلابی به مجلس راه یافت؟».

این روزنامه در ادامه نوشته است: «در دوره ۸۴ تا ۹۲ دولتهای نهم (معجزه هزاره سوم) و دهم و مجالس هفتم، هشتم و نهم در دست اصول‌گرایان بود و هر سه قوه با هم هماهنگ بودند، اما نتیجه چه شد؟»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ff0f3b5-8df0-498c-99e6-97de0ce3a519"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات