728 x 90

حیرت خامنه‌ای از سرنگون نشدن نظام: کدام دولت و کشور را سراغ دارید که در مقابل چنین حوادث تلخ و وحشتناکی از پا نیفتد؟

دیدار خامنه‌ای با مقامات قضائیه رژیم
دیدار خامنه‌ای با مقامات قضائیه رژیم
  • خامنه‌ای در وحشت از ۳۰خرداد و مقاومت انقلابی مجاهدین:
  • در تهران مجاهدین عملاً جنگ داخلی به راه انداخته بودند. در داخل کشور در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود.
  • مجاهدین ریخته بودند با هر چه دستشان می‌آمد افتاده بودند به جان پاسدار کمیته و پاسدار سپاه، تهران جنگ بود.
  • کدام دولت و کشور را سراغ دارید که در مقابل چنین حوادث تلخ و وحشتناکی از پا نیفتد؟
  • ما در سال۶۰ در مقابل این همه حادثه و شدت عمل توانستیم روی پای خودمان بایستیم امروز هم می‌توانیم

 

  • مقایسه روزگار سخت نظام ولایت فقیه در شرایط کنونی با رویارویی مجاهدین و رژیم در سال۱۳۶۰
  • ولی‌فقیه ارتجاع: خدای دورانهای سختی و دورانهای گوناگون یکی است. خدای سال۶۰ همان خدای امسال است.

پس از سفر مایک پنس به اشرف۳ و سخنرانی تاریخی او در گردهمایی مجاهدین در مورد رژیم آخوندی و کانونهای شورشی و تنها جایگزین دمکراتیک و حتمیت محاکمهٔ سردمداران رژیم، خامنه‌ای در جمع قضاییه جلادان به مقایسه شرایط کنونی با ۳۰خرداد۱۳۶۰ پرداخت و تلاش کرد دژخیمان هراسان را با حداکثر مایه‌گذاری برای جنایتهایشان تسکین و به آنها روحیه بدهد.

ولی‌فقیه ارتجاع قوه قضاییه رژیم را عامل مهم اقتدار فاشیسم دینی توصیف و توصیه کرد هر قانونی هم برای بالا بردن امنیت نظام ضروری است به‌سرعت تهیه شود.

خامنه‌ای با وحشت شدید از مقاومت انقلابی و سرفصل تاریخی ۳۰خرداد، به سرکردگان قضاییه جلادان یادآوری کرد: در داخل کشور در خود این خیابانهای تهران جنگ داخلی بود. (مجاهدین) ریخته بودند با هر چه دستشان می‌آمد از تیغ موکت‌بُری بگیرید تا هر چیز دیگری که در اختیارشان بود، افتاده بودند به جان پاسدار کمیته و پاسدار سپاه؛ تهران جنگ بود!

خامنه‌ای روزگار سخت کنونی نظام ولایت فقیه و رویارویی مقاومت ایران با رژیم را، با شرایط سال۶۰ مقایسه کرد و با ابراز حیرت و تعجب از این‌که نظام ولایت فقیه در زیر ضربات کوبنده مجاهدین سرنگون نشده، به سرکردگان قضاییه جلادان گفت: شما کدام کشور را سراغ دارید، کدام دولت را سراغ دارید که بتواند در مقابل این همه حوادث بایستد و از پا نیفتد؟ شما قوه‌ٔ قضاییه‌ٔ یک چنین نظامی هستید!

وی با اعتراف به فساد ذاتی نظام آخوندی اضافه کرد: چه در قوه‌ٔ قضاییه چه در قوه‌ٔ مجریه یا جاهای دیگر بعضی از ساختارها هست که به‌طور طبیعی فساد ایجاد می‌کند.

 

گزارشی از تلویزیون رژیم درباره اظهارات خامنه‌ای در جمع جلادان و دژخیمان قضاییه:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با مرور شرایط سال۱۳۶۰، و ماههای قبل از هفتم تیر، به وضعیت سخت جنگ تحمیلی و پیشروی نیروهای صدام تا نزدیکی چند شهر بزرگ در غرب و جنوب اشاره کردند و افزودند:

در کنار شرایط بسیار نامساعد جنگ، در تهران نیز منافقین عملاً جنگ داخلی به راه انداخته بودند و از نظر سیاسی هم چند روز قبل از هفتم تیر، مجلس به عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور رأی داده بود و کشور رئیس‌جمهور نداشت. در چنین شرایطی، استوانه‌ای هم‌چون شهید بهشتی از انقلاب و نظام گرفته شد.

جوانان و نسل جدید از این حوادث مطلع نیستند و باید این مسائل را مطالعه و با دقت در مورد آنها فکر کنند. کدام دولت و کشور را سراغ دارید که در مقابل چنین حوادث تلخ و وحشتناکی از پا نیفتد؟

امروز نیز همان قاعده و قانون جاری است و خداوند سال۱۴۰۱ همان خداوند سال۱۳۶۰ است.

 

خامنه‌ای سپس برای مقابله با هر گونه شورش و قیام، به حداکثر مایه‌گذاری و تفویض اختیارات به قضاییه جلادان مبادرت کرد و گفت:

هیچ بخش از اختیارات و مأموریتهای قوه قضاییه که در قانون اساسی و قوانین مترتب بر اون معین شده معطل نماند هیچ بخشی معطل نماند حالا فرض کنید در حوزه حقوق عمومی دادستان کل وظایفی داره رصد کامل نسبت به حقوق عامه داشته باشند رصد داشته باشند به حقوق عامه تضییع نشود هر جا احساس شد حقوق عامه تضییع داره میشه وارد میدان بشوند وارد میدان بشوند به‌طور جدی با استناد به قانون بنده با اعمال احساسات و شعارگونه وارد شدن توی این قضایا موافق نیستم اما با استناد به قانون محکم وارد بشوند. 

خامنه‌ای: یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیت روانی داشته باشند امنیت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای یک دروغی یک حرف هراس افکننده‌ای توی ذهن ها پخش نشود حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کار را می‌کردند حالا فضای مجازی هم اضافه شده هر چند وقت چند روز یکبار گاهی چند ساعت یکبار یک شایعه‌ای یک دروغی یک حرفی را یک آدم مشخصی یا نامشخصی توی فضای مجازی منتشر می‌کند مردم را نگران می‌کند ذهن مردم را خراب می‌کند یک دروغی را مطرح می‌کند شایعه می‌کند خب این امنیت روانی مردم از بین می‌رود این یکی از وظایف قوه قضاییه بر خورد با این مسیله است اینجا هم البته من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم خب میشه از همین قوانین موجود استفاده کرد حکم این را فهمید ندارید هم قانون تهیه کنید سریع اینها چیزهای مهمی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02a53246-cdf6-4167-a8df-b92e3d9d7e6c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات