728 x 90

حمله هوایی به مواضع رژیم ایران در نزدیکی شهر پالمیرای سوریه

حمله هوایی به مقر شبه نظامیان رژیم ایران در سوریه - عکس از آرشیو
حمله هوایی به مقر شبه نظامیان رژیم ایران در سوریه - عکس از آرشیو

دیدبان حقوق‌بشر سوریه مستقر در لندن گفت: در حمله هوایی اسراییل به مرکز سوریه در شامگاه چهارشنبه یک سرباز سوری و سه تن از شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران کشته شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه سانا، به‌نقل از یک مقام نظامی این کشور اعلام کرد، ساعاتی پیش‌تر در حمله هوایی به نزدیکی شهر پالمیرا در استان حمص یک سرباز سوری کشته و سه شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران زخمی شدند.
اسرائیل ساعت ۲۳ و ۲۴دقیقه در منطقه پالمیرا دست به حمله هوایی زد و یک برج مخابراتی و چندین موقعیت در مجاورت آن را هدف قرار داد.


گروه دیده‌بان حقوق‌بشر سوریه مستقر در لندن نیز گفت: در این حمله چند موضع رژیم ایران از جمله یک برج مخابراتی در نزدیکی پایگاه هوایی تی۴ در شرق پالمیرا هدف قرار گرفته است که ۳شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران کشته شده و یک سرباز سوری نیز در بین کشته‌شدگان است.
لازم به ذکر است که پایگاه تی‌فور (تی-۴) یا تیاس، در نزدیکی روستایی به نام تیاس در شرق پالمیرا واقع شده است. بنا بر گزارشها این پایگاه بزرگ‌ترین پایگاه هوایی در سوریه می‌باشد.
از این پیش‌تر، در حمله موشکی اسراییل به این پایگاه در هفته گذشته دو شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e3105ef-5e13-40a2-b910-37a4771194f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات