728 x 90

حمله اعضای مجلس ارتجاع به رئیسی به‌خاطر کارنامه ننگین و فضیحت فامیل بازی

آخوند رئیسی جلاد ۶۷
آخوند رئیسی جلاد ۶۷

در جلسه مجلس رژیم روز سه‌شنبه ۱۶آذر، آخوند رئیسی به‌خاطر کارنامه ننگین و فضیحت فامیل بازی و انتصاب بیسوادان نالایق مورد حمله قرار گرفت.

کوهساری عضو مجلس ارتجاع گفت: ضعف مدیریت در عملکرد برخی وزارتخانه‌ها مشهود است، انتصابات افراد خارج از بدنه وزارتخانه‌ها، عدم تغییر برخی مدیران که مشکلات قبلی حاصل عملکرد ضعیف آنان تاکنون بوده است، انتصاب افراد کم تجربه در بدنه دولت، هیچ‌کدام با برنامه‌های ریاست‌جمهوری سنخیت ندارد. (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۶آذر)

قطب‌آبادی، عضو دیگر مجلس ارتجاع گفت: مردم می‌گویند برای ما اصلاح‌طلب و اصول‌گرا معنا ندارد. این‌که هر دولت تقصیر را به گردن دولت دیگری می‌اندازد پذیرفتنی نیست، مگر رؤسای جمهور و کابینه آنها، طی سال‌های گذشته از خارج وارد شده‌اند مگر نه این‌که از فیلتر دستگاههای نظارتی عبور و تاییدیه گرفته‌اند، چرا بعد از مدتی همه را جاسوس، دشمن، وابسته به بیگانه و دشمن ملت و کشور معرفی و به حراج می‌گذارید؟ وقتی هر روز شاهد تجمع و اعتراض در حوزه‌های مرتبط از جمله پرسنل بازنشسته هواپیمایی جمهوری اسلامی با بیش از ۲هزار ایثارگر هستیم و هیچ توجهی به آنان نمی‌شود چه پاسخی دارید؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه مناسب این جایگاه نیست، کسی که مکرر آیه یاس می‌خواند، نداریم، نیست و نمی‌شود چگونه می‌خواهد مردم را امیدوار به آینده کند؟ این گره‌ها برای کیست؟ ایشان را مرخص کنید.

آقای رئیس جمهور آیا می‌دانید سن اعتیاد و فساد تا چه حد پایین آمده است؟ آیا می‌دانید چقدر از مردم شب‌ها سر به بالین می‌گذارند و گرسنه‌اند؟ آیا می‍‌دانید آمار سرقت چقدر افزایش یافته است؟ گرانی و بیکاری کمر خانواده‌ها را شکسته و جوانان را پیر کرده است، چه فکری دارید؟

لطفی، عضو مجلس رژیم گفت: در بحث عدالت تورم افسارگسیخته و گرانی‌های لحظه‌ای، فاصله طبقاتی، حقوقهای نجومی، بروکراسی پیچیده اداری، عدم توزیع عادلانه ثروت در کشور، عدالت را خدشه‌دار کرده و مردم را به ستوه آورده است.

امروز دولتی فربه‌تر از دولت شکل گرفته که به هیچ احد الناسی پاسخگو نیستند و مجلس نیز متأسفانه هیچ ابزار نظارتی برای آنها نداشته و ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c6c7d962-67b2-4f5e-9a69-2b272aa5383b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات