728 x 90

حریرچی: ۵۰ و چند روز ۳۲فوتی داشتیم الآن به نزدیک ۲۰۰ و ۱۶۲ رسیدیم

حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم
حریرچی معاون وزارت بهداشت رژیم
  • اعترافهای تکان‌دهنده رژیم هر چند ناقص و قطره چکانی درباره فجایع طرح خامنه‌ای ـ روحانی و فرستادن مردم به قربانگاه در تلویزیون حکومتی.
  • حریرچی معاون وزیر بهداشت رژیم: ۵۰ و چند روز ۳۲فوتی داشتیم، الآن به نزدیک ۲۰۰ و ۱۶۲ رسیدیم. نمکی گفته بود که گل می‌خورم الآن چنین وضعیتی داریم، پرستارها دارند مثل برگ پاییزی می‌ریزند.
  • رئیس بیمارستان شریعتی تهران: فکر نمی‌کردیم در تیرماه دچار این حمله بشویم، ۱۰روز است دچار شبیخون شده‌ایم.
  • رئیس یکی از بیمارستانها در تهران: مراجعین و تعداد بستریها نسبت به چند روز قبل نزدیک به سه برابر شده، بیش از ۴۰درصد مریض های بستری شده نیازمند آی.سی.یو هستند.

تلویزیون رژیم ۹تیر ۹۹:

مجری: «آمار غم‌انگیز و تأسف‌باری امروز از جان‌باختگان بیماری کرونا در کشور در بیست و چهار ساعت گذشته شنیده شد هر ۹دقیقه یک هموطن جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در ۲۴ساعت گذشته از دست داده یا به عبارتی دیگر ۱۶۲نفر در ۲۴ساعت آمار ۲۴ساعت گذشته از زمان شیوع کرونا در کشور در این چند ماهی که درگیر این بیماری بودیم بی‌سابقه هست و بالاترین رقم فوتیها و جان‌باختگان ابتلا به بیماری کروناست».

حریرچی معاون وزیر بهداشت: «و ما چاره‌ای جز این نداریم یعنی بین دو انتخاب نیستیم یک انتخاب داریم وقتی ۱۶۲تا فوتی داریم ببینید یادتان باشد ما خیلی می‌گفتیم کشته‌های تصادفات‌مان زیاد است ولی آن هر ۳۵دقیقه یک فوتی داشت الآن هر ۹دقیقه ما به میزان فوت تعداد ۳۲ رسیده بودیم برنامه‌ریزی که وزیر محترم بهداشت درمان داشتند یک رقمی بشویم ما تعداد ۵۰ و چند روز داشتیم متأسفانه الآن به رقم سه رقمی آن هم نزدیک ۲۰۰، ۱۶۲ رسیدیم همان‌طور که تعبیر آقای دکتر نمکی بود همان موقع که خیال می‌کنیم مثال فوتبالی زدند خیالمان راحت است از یک گوشه زمین یک گل می‌خوریم و واقعیتش این است که الآن همچین وضعیتی داریم».

سعید رضا مهرپور رئیس بیمارستان شریعتی: «ما متأسفانه اوضاع خوبی نداریم واقعیتش ما تصور نمی‌کردیم که در تیرماه دچار این حمله بشویم ما داشتیم برنامه‌ریزی می‌کردیم برای مهر ماه ولی من اسمش را یک شبیخون می‌گذارم ما از تقریباً ده روز پیش دچار یک همچین حمله‌یی شدیم به هموطنانم بگویم که ما تحت حمله جدی قرار گرفتیم شدند و من شرایط را شرایط خطرناک می‌دانم».

حریرچی: «به‌نظر من هواپیما و مترو یکی از خطرناک‌ترین جاهاست چون هوا گرفته می‌شود دوباره تزریق می‌شود ببینید ماسک ارزان قیمت نسبت به ماههای گذشته حاصل شده قیمت‌ها آمده پایین ولی متأسفانه حتی ماسک ۱۵۰۰تومانی و هزار تومانی برای یک خانواده چهار نفره روزانه هزینه بسیار زیادی است».

خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان خمینی: «ما هم طی ده روز گذشته با افزایش جدی مراجعین روبه‌رو بودیم تقریباً مراجعین ما نسبت به چند روز قبل نزدیک به سه برابر شده تعداد بستریهای ما هم تقریباً سه برابر شده و نکته نگران‌کننده‌تر از این موضوع این هستش که مریض های بدحال ما به‌شدت نسبت‌شان نسبت به بستری بیشتر شده یعنی مریض‌هایی که نیازمند به آی سی سو هستند تعدادشان بیش از ۴۰درصد افراد بستری هستش و در بین مریض‌هایی که در آی.سی.یو بستری هستند مریض‌هایی که با کمک دستگاه تنفسی تنفس‌شان انجام می‌شود هم عددشان به‌شدت بالا رفته ما متأسفانه شاهد ابتلا جوانانمان هستیم و تعداد قابل توجهی از افراد بستری در آی.سی.یو های ما افراد جوان زیر ۳۰سال هستند».

حریرچی: «باز ساعت ۱۲شب در همین بوکان من دیدم چهل نفر تو همین بیمارستان بوکان قرنطینه هستند فقط در یک بیمارستان تو بیمارستان خوی تعدادی بیشتری من دیروز همه اینها را دیدم تو بیمارستان میاندو آبیک تعداد کمتر اینها را من فقط دیروز دیدم».

محمد طالب‌پور رئیس بیمارستان سینا: «ما تا تقریباً سه هفته پیش می‌توانم بگویم که بخش بیمارستان تقریباً داشتیم پاکسازی می‌کردیم ولی چه اتفاقی افتاد واقعاً من نمی‌دانم اپیدمیولوژیستها باید اظهارنظر بکنند ولی این اتفاق در عمل باعث شد که یک موج بسیار زیادی از بیماران در سنین پایین‌تر با شرایط نامناسب‌تر رو آوردند به بیمارستان مرگ نزدیکانمان را به عینه داریم می‌بینیم و این خیلی تراژدی وحشتناکی می‌تواند برای آینده باشد اگر همین مسیر را بخواهد در جامعه طی بکند تمام بیمارستانها از این تیپ بیماران اشغال می‌شوند».

حریرچی: «ما پرستار داریم که چند ماه است بچه‌اش را ندیده پزشک داریم که تو شهرستان است همسرش را ندیده ۹۹۵۹نفرشان قطعی مثبت هستند ۵۱۲۵ تایشان هم مشکوک هستند و علائم دارند و بدتر از این ۶۴نفر فقط در بیمارستانهای دولتی ما حالا پزشک است پرستار است به‌دلیل کرونا درگیر شده و فوت کرده دارند مثل برگ پاییزی می‌ریزند پرستارها».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ca3c75e-f506-4bc9-9f31-c8d8a0b3d7c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات