728 x 90

جزئیات موشک باران پایگاه بزرگ رژیم ایران در سوریه

انفجار در پایگاههای رژیم ایران در سوریه
انفجار در پایگاههای رژیم ایران در سوریه

به گزارش اسکای نیوز  و به نقل از فعالان سوری  در نتیجه انفجار و آتش سوزیهای وسیعی که در جبل البحوث ۴۷ واقع در جنوب شهر حما در سوریه وجود داشت بیش از ۴۰ تن از عناصر رژیم ایران و شبه نظامیان اسد  کشته و نزدیک به ۶۰ تن مجروح شدند.

 این  انفجار های سنگین در داخل یکی از انبارهای رژیم ایران در شهر سلحب در حومه غربی شهر حما صورت گرفته است.

فعالان گفتند  جبل ۴۷ که به کوه معرین معروف است در ده کیلومتری شهر حما قرار دارد و بعنوان یک پایگاه نظامی رژیم ایران بحساب می آید که در آن شبه نظامیان افغانی، پاکستانی ، لبنانی و عراقی مستقر هستند . در این پایگاه که بسیار بزرگ توصیف شده شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران آموزش می دیدند و در آن انبارهای تسلیحات و مهمات قرار داشته است .

فعالان تاکید کردند که در انفجارهای یاد شده که یکشنبه شب نهم اردیبهشت ۹۷ صورت گرفته دیده شده است که موشک های انبار شده به هوا پرتاب می شوند و در منطقه ای بنام ابی الفداء نزدیک به  شهر حما و در روستای بسیرین که در هفت کیلومتری پایگاه مذکور است فرود آمده اند. انفجار های ناشی از تهاجم به این پایگاه بیش از یک و نیم ساعت طول کشیده و دامنه آتش سوزی به قسمت شمالی آن در نزدیکی شهرک معرین کشیده شده که ناچار ساکنان شهرک خانه هایشان را ترک کرده اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/36a42140-2338-4e24-8a2e-273d72312497"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات