728 x 90

جزئیاتی از بیماری کرونا در ایران و پنهان‌کاری حکومت آخوندی/موارد جدید مبتلا به کرونا در قم، تهران، اراک و بابل

تست کرونا در قم
تست کرونا در قم

به‌دنبال فوت ۲تن در قم بر اثر بیماری کرونا و خشم و نارضایتی مردم به‌خاطر پنهان‌کاری حکومت آخوندی، موارد دیگری از بیماران مبتلا به کرونا در شهرهای قم، تهران، اراک و بابل در بیمارستانها بستری شدند.

پنهان‌کاری حکومت آخوندی در زمینه بیماری کرونا به‌ویژه به‌خاطر شعبده انتخابات آخوندی است.

 

تایید ابتلای ۲بیمار جدید به کرونا در قم و انتقال ۵فرد مشکوک به تهران

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا، محمد مهدی گویا رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت رژیم اعلام کرد:

«به جز دو بیمار مبتلا به ویروس کرونا که دیروز در قم جان خود را از دست دادند، ابتلای دو بیمار دیگر به این ویروس در قم تأیید شده و در بیمارستان بستری هستند.

پنج فرد مشکوک دیگر نیز با آمبولانس به تهران منتقل شده‌اند و در بیمارستانهای پایتخت بستری هستند. همه موارد ویروس کرونا ساکن قم بوده‌اند. این افراد هیچ ارتباطی با خارجیها یا چینیها نداشته‌اند. منشاء بیماری بر اساس اطلاعاتی که داریم از خارج کشور نیست».

 

 دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رژیم در بابل در ویدئویی گفت:

«دو مورد مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند و در حال حاضر تحت نظر، مراقبت و درمان هستند».

 

خبرگزاری حکومتی ایرنا نوشت: یک مورد بیماری کرونا در اراک تایید شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: یک مورد مثبت بیماری کرونا در این شهرستان تشخیص داده شد و اکنون تحت مراقبت‌های ویژه و قرنطینه است.

دکتر«محمد جمالیان» روز پنجشنبه افزود: هشت مورد بیمار مشکوک به کرونا ویروس در کل استان و اراک وجود داشت که پس از آزمایش‌های تخصصی بیماری یک نفر تایید شد و نتایج آزمایشگاهی هفت بیمار دیگر منفی بود.

وی اظهار داشت: مورد آزمایشگاهی فرد مشکوک به کرونا ویروس برای تایید نهایی و قطعی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  ارجاع شد.

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا شب گذشته نوشت: شش‌ نفر در قم به‌دلیل ابتلا به‌ویروس کرونا بستری شدند.

 

خبرگزاری رسمی رژیم اعلام کرد: مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان قم روز پنجشنبه تعطیل خواهد بود. این خبرگزاری افزود: به‌علت پیدایش نشانه‌هایی از ویروس کرونا در قم مدارس و مراکز حوزه در قم امروز تعطیل اعلام شد.

بهرام سرمست استاندار رژیم در قم اعلام کرده است: هیچ مدیری جز رئیس دانشگاه علوم پزشکی حق اظهارنظر در خصوص کرونا را ندارد.

 

پرواز هواپیماهای ماهان به چین ادامه دارد

در حالیکه ویروس کرونا در ایران هم قربانی گرفته است، پروازهای هواپیمایی ماهان هم‌چنان به چین ادامه دارد.

جمعی از کلینرهای فرودگاه موسوم به خمینی، از این‌که مجبورند پس از ورود هواپیماهای ورودی از چین، داخل هواپیما را مرتب و تمیز کنند، ابراز نگرانی می‌کنند.

با وجود این‌که بسیاری از کشورها، پرواز به کشور چین را کاملاً لغو کرده‌اند، پروازهای رژیم ایران به چین هم‌چنان برقرار است. چندی پیش وزیر بهداشت رژیم آخوندی از لغو کامل این پروازها خبر داده بود.

 

جلسه اضطراری کمیته سلامت شورای قلابی تهران و پیشنهاد ایزوله شدن شهر قم

ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر رژیم در تهران در جلسه اضطراری شب گذشته، در رابطه با اقدامات مدیریت شهری برای مقابله با ویروس کرونا گفت:

«رفت و آمد به قم با شهرداری نیست. برای شهر قم حتماً باید شرایطی مانند حالت ووهان ایجاد شود و شهر باید ایزوله شود. مردم قم فکر نکنند که با آمدن تهران محفوظ می‌شوند بلکه خود و دیگران را بیشتر در معرض قرار می‌دهند.

بهتر است شهر ایزوله شود و تمهیدات برای حفاظت از جان افراد انجام شود تا این‌که این‌که بخواهیم در سراسر ایران اقدامات انجام بدهیم و بهتر است تمرکز روی شهر قم انجام شود. نمی‌دانم چرا تعلل صورت می‌گیرد چرا که شهر قم باید ایزوله شود».

 

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم: «مردم قمی از آمدن در اماکن عمومی خودداری کنند. توصیه می‌کنیم در خانه بمانند و بدون ضرورت از خانه بیرون نیایند مخصوصاً مکانهای عمومی».

 

در قم صف‌های طولانی جلو داروخانه‌ها برای خرید ماسک شکل گرفته است، بسیاری از فروشگاه‌ها ماسک تمام کردند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: «۲بیمارستان کامکار و فرقانی برای قرنطینه آماده است و افرادی که مشکوک به بیماری کرونا باشند به این مراکز منتقل می‌شوند».

بیماران بیمارستان فرقانی قم برای اعزام به بیمارستانهای شهدا و خرمی و ولیعصر تخلیه شدند.

این بیمارستان که همیشه به‌طور صددرصد اشغال بود، به‌منظور اختصاص آن به قرنطینه کرونا در قم همراه با بیمارستان کامکار تخلیه شدند.

 

روزنامه حکومتی آرمان: «یکی از شهروندان قمی می‌گوید مردم در شهر ترسیده‌اند و خیلی‌ها از خانه خارج نمی‌شوند و ماسک در دارو خانه‌ها پیدا نمی‌شود».

 

مقامات دیکتاتوری آخوندی هیچ عدد و رقمی درباره تعداد مبتلایان به این بیماری و گستره شیوع آن در ایران اعلام نکرده‌اند.

این در حالی است که آخوندها برای پول‌اندوزی تنها حکومتی بودند که تردد‌های هوایی خود به چین را در اوج شیوع این بیماری قطع نکردند.

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌نقل از رئیس اتاق بازرگانی رژیم و عراق اعلام کرد:

«در حال حاضر تنها مرز ما در استان ایلام بسته است و این موضوع باعث شده فعلاً اجازه ورود به کامیونهای ایرانی داده نشود اما این روند موقتی است و در حال پیگیری آن هستیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62f6e08d-e18a-470a-bddb-df8210b9282f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات