728 x 90

جان باختن ۴زن در بیمارستان اهواز - فرماندار رژیم:‌ آنها بیمارانی بودند که از آنها قطع امید شده بود

اورژانس بیمارستان موسوم به خمینی اهواز
اورژانس بیمارستان موسوم به خمینی اهواز

در پی بارندگیهای گسترده در مناطق جنوبی کشور و افزایش سطح آب در شهر اهواز، رسانه‌های رژیم آخوندی از جان باختن همزمان ۴زن در بیمارستان موسوم به خمینی اهواز خبر دادند.

خبرگزاری حکومتی ایرنا به‌ نقل از رئیس این بیمارستان با موهوم گذاشتن این موضوع نوشت:‌«به‌دنبال بارندگی و نوسانات برق در بیمارستان، حادثه فوت چهار بیمار بد حال در بخش مراقبتهای ویژه داخلی اتفاق می‌افتد و به‌رغم وجود دستگاههای ذخیره برق معلوم نیست که چرا این افراد فوت کرده‌اند.»

 

همچنین خبرگزاری حکومتی ایرنای رژیم در گزارش دیگری برای کاستن از جرم و جنایات رژیم نوشت: «طبق اطلاعات رسیده به خبرگزاری جمهوری اسلامی چهار بیمار زن بستری در بخش آی.سی.یو بیمارستان امام خمینی اهواز به دلایل نامشخصی همزمان فوت کردند. این چهار زن که سنشان بالای ۷۰سال بوده است به‌دلیل بیماری تنفسی در بخش آی.سی.یو بیمارستان امام اهواز بستری بوده‌اند.»

 

فرماندار جنایتکار رژیم در این شهر هم روی دست سایر مقامات رژیم زد و طی اظهارات ضدانسانی گفت: «اظهارات اولیه رئیس بیمارستان می‌گوید آنها بیمارانی بودند که از آنها قطع امید شده بود. »

 

مقامات رژیم به جای پاسخگویی در قبال ۴زن بیمار در بخش مراقبتهای ویژه ضمن موهوم گذاشتن موضوع و مسن خواندن هر ۴زن و قطع امید از آنها، علت فوت همزمان ۴نفر را مسکوت می‌گذارند. اینست نمونه‌ای از مرگ انسانیت در حکومت آخوندی.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb4f4c2c-7204-42fe-adeb-63767214cae2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات