728 x 90

تهران - کانون شورشی ۹۲۵۶ (فرمانده سارا): با افتخار تمام وکیل رهبر کبیر مقاومت مجاهد خلق مسعود رجوی هستیم

تهران - کانون شورشی ۹۲۵۶ (فرمانده سارا)
تهران - کانون شورشی ۹۲۵۶ (فرمانده سارا)

تهران - کانون شورشی ۹۲۵۶ (فرمانده سارا): با افتخار تمام وکیل رهبر کبیر مقاومت مجاهد خلق مسعود رجوی هستیم. وکالت ما با دفاعیات آتشین‌مان تا سرنگونی تام و تمام این رژیم ادامه دارد.

 

تهران -۱۳مرداد ۱۴۰۲

به نام خدا و به نام خلق قهرمان ایران

خلق قهرمانی که بیش از ۱۲۰سال در راه رسیدن به آزادی و عدالت و نفی دوقلوی استبداد و استعمار مبارزه می‌کند و خون می‌دهد. استبداد و استعمار و ارتجاع و تمامی اضداد آزادی بیش از ۴۲سال است که همه کاری کردند تا مجاهدین را از بین ببرند. از ۱۲۰هزار شهید دهه شصت تا اعدام‌های ۶۷، تا پروژه شیطان‌سازی‌ها، موشک‌بارانها، خمپاره‌باران‌ها و لیست‌گذاریها و امروز هم تشکیل دادگاه. آنها گمان می‌کنند با این کارها مجاهدین از بین می‌روند اما زهی خیال باطل. به‌قول سردار شهید موسی خیابانی، «مجاهدین از بین رفتنی نیستند». ما کانون‌های‌شورشی مجاهدین سوگند می‌خوریم که این رژیم ضدبشر را سرنگون کنیم و خامنه‌ای جنایتکار و پاسداران مزدورش را در دادگاه خلق و در پیشگاه خلق قهرمانمان به‌زودی محاکمه کنیم.

خلق جهان بداند مسعود رهبرماست/ ارتش آزادیبخش پاسخ آخر ماست

پیام به جان جانان/ حاضر حاضر تا پایان

شیر همیشه بیدار تو را خدا نگهدار

تنها ره رهایی راه مجاهدین است

با خون خود نوشتیم ما سربدار خلقیم

مجاهدین خلقیم با شیخ در نبردیم

شه شیخ‌ها بدانند ما خاوران خلقیم

مجاهدین خلقیم با ظلم در نبردیم

ما کانون شورشی مزین به نام فرمانده سارا، با افتخار تمام وکیل رهبر کبیر مقاومت مجاهد خلق مسعود رجوی هستیم. وکالت ما با دفاعیات آتشین‌مان تا سرنگونی تام و تمام این رژیم ادامه دارد.

پیام به جان جانان حاضر حاضر تا پایان

مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی

منم مجاهدم نفر صد و پنجم هستم

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eff89fde-10d4-4142-b3f3-5f79ec2c6705"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات