728 x 90

تنها آلترناتیو دموکراتیک – فعالیت کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن
فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای میهن

فعالیت کانونهای شورشی و تجدید عهد با ۳۰هزار گل سرخ قتل‌عام شده در سال ۶۷در شهرهای ایران هم‌چنان ادامه دارد.

در سی‌امین سالگرد کشتار ۶۷جوامع ایرانی مقیم کشورهای اروپایی و آمریکایی در یک کنفرانس سراسری جوامع ایرانی، یاد این قهرمانان شهید را گرامی‌داشتند. مریم رجوی طی یک سخنرانی در این کنفرانس از جمله گفت:
قهرمانان قتل‌عام‌ شده، امروز جسم‌شان در میان ما نیست، مزارشان ناپیداست، فهرست نام‌هایشان پنهان است، سخن گفتن از قصه خونین‌شان ممنوع است و پرس و جو از سرنوشت‌شان جرم است. اما سرود سرخ‌شان هم‌چنان در ضمیرها و قلب‌ها جاری است.
در آن‌ چند ماهه خونین سال ۶۷، اعدام خواهران و برادران ما در ۱۱۰شهر ایران صورت گرفته است. حالا همان شهرهای بی‌نام و نشان میعادگاه قیام‌ها هستند و‌ همان شهرهای سرکوب شده، شهرهای شورشی شده‌اند.
مردم به‌یاد می‌آورند که چه قهرمانانی در این جا یا آنجا بر سر دار رفتند. به‌یاد می‌آورند که چرا جان خود را فدا کردند، آرمان‌شان چه بود و چرا بر سر موضع خود تا آخر ایستادند؟
آنها در تکرار این سرخ‌ترین نام زمانه ما، بی‌شک پیامی داشته و دارند. پیام‌شان این است که‌ای نسل‌هایی که پس از ما می‌آیید، ای جوانانی که داستان تمام‌نشده ما را می‌شنوید، راه و آرمان مسعود رجوی را در پیش بگیرید!

سی سال از آن قتل‌عام۶۷گذشت، ولی دعوا هم‌چنان بر سر موضع‌داشتن و مقاومت‌کردن است. حالا سر موضعی‌ها نام‌شان کانونهای شورشی است. نام‌شان نیروهای برانداز است.
من امسال در گردهم‌آیی سالانه مقاومت، به اهمیت حیاتی محور و نیروی پیش برنده مبارزه برای سرنگونی رژیم یعنی جایگزین دموکراتیک اشاره کردم و ویژگی‌هایش را توضیح دادم؛ از جمله تشکیلات و سازمان رهبری‌کننده، فداکاری و پرداخت قیمت، مرزبندی با دیکتاتوری و وابستگی، و برخورداری از یک برنامه روشن برای برپایی یک جمهوری بر اساس جدایی دین و دولت، برابری زن و مرد، لغو مجازات اعدام و همچنین یک کارزار بی‌امان توسط فعالان از خودگذشته این مقاومت، در دفاع از آزادی ایران.

 

نصب پوسترهای مریم رجوی و شهدای قتل‌عام در تهران

اعضای کانون شورشی ۱۰۰۰اقدام به نصب پوستر‌هایی از مریم رجوی در تهران کردند، در زیر تصویر مریم رجوی جمله «مریم رجوی تنها آلترناتیو دمکراتیک» بچشم می‌خورد.

همچنین اعضای کانونهای شورشی دیگری در تهران با نصب پوستر تعدادی از شهدای قتل‌عام ۶۷بر ایستگاه اتوبوس، یاد آنان را گرامی داشتند.

 

خوزستان – نصب تراکت قتل‌عام ۶۷

یکی از کانونهای شورشی در خوزستان اقدام به نصب تراکتهایی با مضمون «مجاهدان و مبارزان قتل‌عام شده در سال ۶۷سر دارها را از خود بلند کردند تا ملت ایران در یکی از تاریک‌ترین ادوار تاریخچه‌اش سربلند بماند – مریم رجوی».

 

شعارنویسی در جاده اردبیل آستارا – دیوارنویسی در آبادان

اعضای یکی از کانونهای شورشی بر تابلوهای جاده اردبیل، آستارا اقدام به نوشتن شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای – مرگ بر روحانی – مرگ بر اصل ولایت فقیه و آتش جواب آتش» کردند.

در آبادان نیز اعضای کانونهای شورشی در گرامی‌داشت خاطره ۳۰هزار گل سرخ قتل‌عام شده در سال ۶۷، اقدام به دیوارنویسی جمله، « سالگرد قتل‌عام ۶۷نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم» کردند

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d9660df6-fca4-4299-8b22-65e7532d3386"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات