728 x 90

پاتک روحانی در برابر رگبار حملات باند خامنه‌ای در مجلس ارتجاع علیه حرفهای او درباره رفراندم و تغییر قانون اساسی

جلسه هیات دولت آخوند روحانی
جلسه هیات دولت آخوند روحانی

آخوند روحانی رئيس جمهور ارتجاع روز چهارشنبه ۳دیماه با پیش کشیدن دعوای مذاکره و تحریم و اف ای تی اف در جلسه هيأت دولت گفت: «آنهایی که می‌گویند تحریم باشد نباشد. دو روز عقب‌تر سه روز عقب تر چه عجله دارید اونها شاید وضع شان خوب است».

آخوند روحانی گفت: «پیام بودجه ما این است که سال آینده با امسال و سال‌های قبل از آن یعنی ۹۷-۹۸ و امسال که سال ۹۹ هست سال ۱۴۰۰ متفاوت خواهد بود هم از لحاظ سیاسی هم از لحاظ اقتصادی هم از لحاظ تحولاتی که در زمینه بودجه عمرانی خواهد بود کاملاً این بودجه نشان می‌دهد شرایط چگونه است .....

حالا علاوه بر این‌که مسأله تحریم فشار برای زندگی مردم هست آنهایی که می‌گویند باشد نباشد دو روز عقب‌تر سه روز عقب تر چه عجله دارید خب حالا اونها شاید انشاالله وضع شان خوب است لابد فشار تحریم بر مردم ما هست مردم ما روزانه ساعتی هر روز که پا می شوند این فشار را دارند تحمل می‌کنند حالا بعضی‌ها خیلی اصرار دارند که آمریکا را تهذیب بکنند آمریکا را تطهیر بکنند بگویند آمریکا خیلی خوب است دولت خیلی بد است حالا خودشان می‌دانند به‌هرحال واقعیت این است که دو تا موجود مجنون ما در تاریخ داشتیم که هر دو جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند یک مجنون در این منطقه صدام بود که جنگ را بر مردم ما تحمیل کرده یک مجنون دیگر هم ترامپ بود.....

سرنوشت ترامپ هم خیلی سرنوشت بهتری از صدام نخواهد بود .....

همین‌طور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند اولش این است که ما نگذاریم این تحریم اثر بگذارد آثار این تحریم را کم بکنیم اثرش را از بین ببریم کاهش بدهیم.

بزرگترین کاهش این بود که نگذاشتیم این تحریم به هدف برسد این تحریم هدفش این بود که نظام را بشکند .....

مبارزه با فساد یکی از راههای آن همان چهار لایحه‌ای بود که ما عرضه کردیم البته مجلس شورای اسلامی تصویب کرد دوتای آن هنوز درگیر و دار باقیمانده که دستور اخیر مقام معظم رهبری راهگشاست همانی که معروف هست به لوایح مربوط به FATF اون بهترین راه برای مبارزه با فساد است».

 

در حالی که مقامات، کارشناسان و رسانه‌های رژیم از «حباب بورس» نام می‌برند که با آن سرمایه‌های مردم را چپاول کرده‌اند، آخوند روحانی روز چهارشنبه ۳دیماه با وقاحت گفت: «امسال بورس نقش ارزشمندی برای شادابی اقتصاد داشت».

در حالی که هزاران تن از مردم با بورس ادعایی رژیم مالباخته شده‌اند و بارها در برابر مرکز بورس اعتراض کرده‌اند، آخوند روحانی با پررویی اعتراف کرد: «طبیعت بازار بورس داشتن فراز و نشیب است».

 

آخوند روحانی با تکرار دروغ‌درمانی‌هایش گفت: «در زمینهٔ کرونا هیچ نگرانی برای تولید و تهیهٔ واکسن نداریم. امسال همهٔ توانمان را به‌کار گرفتیم که مردم برای تأمین کالاهای ضروری در زحمت مضاعف قرار نگیرند! البته فراز و نشیب داشتیم»

وی در حمله به‌باند دلواپسان با وقاحت گفت: «کسانی که می‌گویند «چه عجله‌یی برای رفع تحریم دارید»، شاید وضعشان خوب است! اما مردم ما فشار تحریم را هر روز تحمل می‌کنند».

 

رئیس‌جمهور ارتجاع در شرایط گرانی‌های بی‌سابقه با ادعای مسخره‌یی گفت: «اولین آثار مهار تورم را در آذرماه شاهد هستیم و در مسیر مهار شتاب تورم خواهیم بود».

آخوند روحانی در شرایطی که رژیم هیچ اقدامی برای تهیه واکسن نمی‌کند با دروغگویی گفت: «در زمینهٔ مقابله با ویروس کرونا هیچ نگرانی از بابت تولید واکسن داخلی و تهیه واکسن از خارج نداریم و پا به‌پای دنیا و حتی بهتر از برخی کشورها در مقابله با این ویروس پیش رفته‌ایم».

در حالی که خامنه‌ای طی یک ماه گذشته دو بار تأکید کرد به جای «رفع تحریم» در پی «خنثی کردن تحریم» باشید، روحانی در جلسهٔ هیات دولت خود، با لگدی به این توصیهٔ خامنه‌ای گفت: «هر روز که موفق شویم تحریم را بشکنیم، صهیونیسم، ارتجاع منطقه و تندروها را شکست داده‌ایم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe3d21c7-9127-440e-8762-f2bb2b8dfa5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات