728 x 90

تظاهرات و راهپیمایی در شهرهای بزرگ جهان در حمایت از فلسطین

تظاهرات و راهپیمایی در شهرهای بزرگ جهان در حمایت از فلسطین برای آتش بس
تظاهرات و راهپیمایی در شهرهای بزرگ جهان در حمایت از فلسطین برای آتش بس

رویترز: معترضان در شهرهای بزرگ راهپیمایی کردند و خواستار آتش‌بس در غزه شدند
تظاهر کنندگان طرفدار فلسطین روز شنبه در لندن، برلین، پاریس، آنکارا، استانبول و واشنگتن تظاهرات کردند تا خواستار آتش‌بس در غزه و محکوم کردن اسراییل پس از تشدید حملات ارتش این رژیم به حماس شدند.
در لندن، تصاویر تلویزیونی جمعیت زیادی را نشان می‌دهد که در حال برگزاری تظاهرات تحصن کننده و مسدود کردن بخش‌هایی از مرکز شهر، قبل از راهپیمایی به سمت میدان ترافالگار هستند.

معترضان پلاکاردهای آزادی برای فلسطین را در دست داشتند و شعار آتش‌بس اکنون و در هزاران میلیون، ما همه فلسطینی هستیم سر دادند.

 

برلین - تظاهرات مردم این کشور در محکومیت کشتار مردم غیرنظامی در غزه - ۱۳آبان

خبرگزاری فرانسه ۱۴آبان: هزاران معترض در پایتخت آمریکا روز شنبه خواستار آتش‌بس در غزه در بحبوحه بمباران بی‌امان اسراییل شدند و برخی از حمایت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از متحد اصلی واشنگتن در خاورمیانه، انتقاد کردند.

تظاهراتی که در آن تظاهر کنندگان پرچمهای فلسطین را به اهتزاز درآوردند و روسری سنتی چفیه بر سر داشتند، بزرگترین تظاهرات در واشنگتن از زمان آغاز درگیری اسراییل و حماس در ۷ اکتبر بود.

معترضان فریاد زدند: «فلسطین آزاد، آزاد» و «هم اکنون به محاصره غزه پایان دهید».

شعارهای دیگر رئیس‌جمهور آمریکا را هدف قرار داد: بایدن، بایدن، تو نمی‌توانی پنهان کنی، تو نسل‌کشی را امضا کردی و ما می‌گوییم نه، نسل‌کشی جو.

آماندا آیزنهور ۲۴ساله از ویرجینیا می‌گوید: «اجازه دادن به جان باختن این همه بی‌گناه غیرقابل قبول است و ما نمی‌توانیم این را یک درگیری متناسب بدانیم».

این یک قتل‌عام است، یک نسل کشی... لکه ننگی بر تاریخ ما، و من نمی‌توانم به‌عنوان یک شهروند بپذیرم که مالیاتهای من به این امر کمک مالی می‌کند»... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c5f98fa-4604-4a60-92c3-77562619b69f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات