728 x 90

تظاهرات هموطنان در پاریس علیه حضور ظریف وزیر خارجه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران ـ میدان حقوق‌بشر ـ تروکادرو

تظاهرات هواداران مجاهدین و شورای ملی مقاومت در پاریس علیه جواد ظریف ۱ شهریور۹۸
تظاهرات هواداران مجاهدین و شورای ملی مقاومت در پاریس علیه جواد ظریف ۱ شهریور۹۸

روز جمعه ۱شهریور ۹۸ ایرانیان و اشرف‌نشانها در اعتراض به حضور ظریف وزیر خارجه دیکتاتوری فاشیستی رژیم آخوندی در میدان تروکادروی پاریس تظاهرات کردند.

اشرف نشانها شعار می‌دادند:

  • ظریف جنایت‌پیشه، آدمخوار بی‌ریشه، حسابرسی در پیشه
  • ظریف تروریسته/ اسمش توی لیسته
  • ماله کش آخوندها/ برو برو از اینجا
  • جواد ظریف شارلاتان/ دشمن خلق ایران
  • می‌جنگیم می‌میریم ایران را پس می‌گیریم
  • دستی که امروز توی دست ملاست/ او هم شریک جرم این آخوندهاست
  • جواد ظریف جانیه/ دشمن ایرانیه
  • سفارت آخوندی تعطیل باید گردد

گزارشهای خبرگزاریهای بین‌المللی

از اعتراضات هموطنان و اشرف‌نشانها در پاریس

علیه جواد ظریف

وزیر خارجه دیکتاتوری تروریستی آخوندها

خبرگزاری آسوشیتدپرس: ۲۳اوت ۲۰۱۹

تظاهر کنندگان از شورای ملی مقاومت ایران روز جمعه ۲۳اوت ۲۰۱۹در میدان تروکادرو پاریس در حالی‌که جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران در فرانسه حضور دارد، تظاهرات می‌کنند. بر روی بنرهایی که تظاهر کنندگان در دست دارند نوشته شده است: ظریف برو گمشو. و ظریف حامی اعدامها و تروریسم را اخراج کنید

 

خبرگزاری فرانسه:

مجاهدین خلق ایران در تروکادرو در پاریس تظاهرات می‌کنند، تظاهر کنندگان در حال اعتراض علیه سفر جواد ظریف وزیر خارجه رژیم ایران به فرانسه هستند.

 

سخنرانی ابراهیم مازندرانی عضو شورای ملی مقاومت ایران در تظاهرات پاریس

«گرد آمده‌ایم تا اعلام کنیم جواد ظریف وظیفه دارد جنایات رژیم آخوندی و جنایات شخص خمینی را توجیه کند و روی آن سرپوش بگذاردگرد آمده‌ایم اعلام کنیم جنایاتی که قاسم سلیمانی و سپاه پاسداران علیه مردم ایران و علیه کشورهای منطقه می‌کنند ماله کشی و رفع و رجوع کند. اکنون بعد از ۴۰سال مقاومت مشروع و بی‌امان شورای ملی مقاومت ایران به رهبری مسعود و مریم رجوی رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت باید مقاومت سازمان‌یافته و پرقدرت ایران را با برنامه مشخص و مدون و برنامه ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی به‌رسمیت بشناسید مقاومتی که با مبارزه بی‌امان خود و پشتیبانی مردم غیور ایران و کانون‌های شورشی آماده است رژیم جنایت‌کار و تروریست ولی‌فقیه را سرنگون کرده و ایران و مردم عزیز مان را آزاد کرده و به یاری مردم ایران ایران را از نو بسازیم».

 

سخنرانی عزیز پاک‌نژاد عضو شورای ملی مقاومت ایران در تظاهرات پاریس

«از نظر ما هر چه که باشه در این پیچ تاریخی که مردم ایران هستند هر گونه مذاکره و صحبت و مماشات و مذاکره با این رژیم و عواملش و مقاماتش محکوم است. پس بنابراین این‌گونه ملاقاتها و مذاکرات دهن کجی به آزادیخواهان و مردم ایران است و این شرم‌آور است نشان می‌دهد که یک رژیم جنایتکار با دادن پول از جیب مردم با تأمین منافع اقتصادی این کشور برای اروپایی هر جنایتی را صورت بدهد و با سکوت اونها روبه‌رو بشه. و این ننگ آوره... مهم قامت برافراشته مقاومت ایرانه که باعث و بانی این شکستهای رژیم بوده آنچه که مهم است این حضور... در هر شرایطی که باشه و شما نشان دادین اینکارو می‌کنید.

بنابراین همراه با کانون‌های شورشی به پیش و تا آخر حاضر حاضر حاضر».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6e6ac57-144a-4f8a-a08a-70c3918d31ac"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات