728 x 90

تظاهرات و اعتراض مردم، وحشت کارگزاران خامنه‌ای از مجاهدین

تظاهرات و اعتراض مردم، وحشت کارگزاران خامنه ای از مجاهدین
تظاهرات و اعتراض مردم، وحشت کارگزاران خامنه ای از مجاهدین

گسترش روزافزون تظاهرات و اعتراضات مردم و بالا گرفتن شعله‌های قیام علیه تمامیت رژیم ولایت فقیه باعث شد این هفته نیز تریبون نمایشهای جمعه خامنه‌ای در شهرهای مختلف ایران، صحنه ابراز وحشت رژیم ولایت فقیه از گسترش قیام و پیوند آن با مجاهدین باشد. برخی از ابراز وحشتهای کارگزاران حکومت آخوندی:

آخوند حسینی امام جمعه خامنه‌ای در بروجرد گفت: «نباید اجازه دهیم دشمنان و (مجاهدین) از اوضاع کشور سوء‌استفاده کنند و بین مردم و نظام فاصله بیندازند. آنها دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

 

هر چه می‌کشیم از مجاهدین می‌کشیم

سخنران نماز جمعه رژیم در مشهد نیز گفت: «ما هر چی می‌کشیم از سر این منافقین علیه لعنه است... خدایا این منافقین اگر قابل هدایت نیستند ریشه‌ شان را بکن... درست شش روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸شورای امنیت سازمان ملل از سوی ایران مقارن ساعت ۱۴۳۰سوم مرداد سال ۱۳۶۷منافقین به تصور این‌که زهی خیال باطل اوضاع داخلی ایران نابسامان است... با هجوم زمینی از مسیر سرپل‌ذهاب و از جنوب گردنه پاتاق نزدیکی سرپل‌ذهاب... به طرف شهر کرند پیشروی کردند»

 

آخوند سعادت فر امام جمعه خامنه‌ای در جیرفت نیز گفت: «(مجاهدین) خسارات زیادی به نظام می‌زنند در جنگ هشت ساله (مجاهدین) وجود داشتند و امروز هم (مجاهدین) وجود دارند مسئولان باید هوشیار باشند تا این افراد به نظام آسیب وارد نکنند».

 

مردم را به خیابان می‌آورند که آشوب بپا کنند

آخوند طباطبایی نژاد، امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان طی اظهارات هراس‌آلودی درباره قیام مردم در استان اصفهان گفت: «در یک بحرانی ما قرار گرفتیم که دشمن کاملاًً نقشه کشیده و روی حساب هم نقشه کشیده،

اولا ضربه اقتصادی بزنه این یک که خب تحریمها و کانالهای تلویزیونی و اینها.

قدم دومش اینه که مردم را ناامید کنیم...

سوم این‌که مردم را بیاوریم توی خیابان و آشوب به‌پا کنیم این سه تا کار است که فعلاً تو دستور کار دشمن است...

و از جاهای دیگه آمدند این کارها را بکنند آنها دست دشمن اند...

این را بهتان بگم راه افتادن توی خیابان اصلاً معنا نداره برای کسانی که اینجوری اند مگر شیاطین، چرا؟ برای این‌که آدم می‌خواهد راه بیفته بیاد تو خیابان بگه آقا جان وضع مملکت ناجوره چیزها گران است اینها را می‌خواهید بگید به کی می‌خواهید بگید؟ به بالا دستیها؟ خب بالا دستی ها که همه می‌دانند همه‌شان می‌دانند...

بعد یک جمعی می‌خواهند تو خیابان راه بیفتند چی کار کنند؟ چی کار می‌خواهند بکنند؟ بدون شک عاقلانه نیست... و قطعاً هم اینهایی که راه می‌افتند بدانید به‌دستور همان کانالهای تلویزیونی ست...»

 

ضربه زدن به نظام و بر اندازی در ۴۰سالگی

امام جمعه رژیم در یزد آخوند ناصری هشدار داد: «فتنه‌انگیزی‌ها و دشمنی‌های (مجاهدین) برای ضربه زدن و ناامید کردن مردم و ضربه زدن به نظام در ۴۰سالگی آن است. دشمنان تنها به‌دنبال براندازی این نظام هستند و سعی دارد تا (نظام) را به‌عنوان عامل مشکلات کشورهای عراق و سوریه معرفی کند

 

امام جمعه خامنه‌ای در کرج نیز در وحشت از گسترش قیام گفت: «هدف دشمنان از ایجاد تجمع در شهرهای کوچک بزرگنمایی این اقدام و سپس سراسری کردن آن است».

 

امام جمعه ابرکوه آخوند حسینی نیز هشدار داد: «گام سوم دشمن این است که با فراخوان تجمّعات و اعتراضات خیابانی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضاهای مجازی معاند، درخواست تجّمع برای ایجاد آشوب و اغتشاش نماید».

 

آخوند علی خاتمی امام جمعه رژیم در زنجان گفت: «فراهم کردن زمینه سوء‌استفاده دشمن باعث خواهد شد تا بدخواهان نظام خواهان خروج مردم از خانه‌ها شوند».

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9cb55857-216d-4d55-af6b-5696a558aab3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات