728 x 90

آدام ارلی: توطئه‌های تروریستی رژیم ایران در خاک اروپا و فراخوان به بستن سفارت‌خانه‌های حکومت آخوندی

اروپا و تروریسم رژیم ایران
اروپا و تروریسم رژیم ایران

سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا در مصاحبه با سیمای آزادی، با اشاره به توطئه‌های تروریستی حکومت آخوندی در خاک اروپا، به بستن سفارت‌خانه‌های رژیم در کشورهای مختلف اروپایی فراخوان داد.

 

آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا:

سفیر آدام ارلی سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا با استناد به اطلاعات افشا‌ شده در کنفرانس مطبوعاتی دفتر نمایندگی شورای مقاومت ایران در واشنگتن درباره تشدید اقدامات تروریستی رژیم، گفت: « طی شش ماه اخیر، ۴توطئه مختلف کشف شده است... یعنی یک حمله در هر شش هفته... البته اینها تنها مواردی است که شناسایی شده و مطمئنم که موارد دیگری هم هست که کشف نشده است».

آدام ارلی اضافه کرد: «سه دیپلمات (رژیم) ایران اخراج شده‌اند و یکی (از آنها) تحت بازداشت است...... به‌نظرم آنچه شاهدش هستیم، الگوی خطرناکی از رفتار است که طی آن وزارت اطلاعات (رژیم) ایران... در همآهنگی با شورای عالی امنیت...، سپاه پاسداران و ولی‌فقیه، عملیات گسترده‌تر و شدیدتری را در اروپا و آمریکا به‌پیش می‌برند که هدف آن سوءقصد و تروریسم علیه مقاومت ایران است که طی سال گذشته دستاوردهای بی‌سابقه‌یی را در داخل ایران کسب کرده است».

 

سخنگوی پیشین وزارت‌خارجه آمریکا درباره راه‌حل مقابله با اقدامات تروریستی رژیم، تأکید کرد: «توصیه من به سیاست‌گذاران آمریکا و اروپا این است که اولاً باید به‌رسمیت بشناسید که (رژیم) ایران یک خطر روشن و موجود در کشورهای شما است...، ثانیاً باید منابع ضدتروریستی و ضداطلاعاتی قابل توجهی را برای دنبال‌کردن و نظارت بر آنها و مختل‌کردن شبکه‌هایشان اختصاص بدهید؛ و ثالثاً در جاهایی که وزارت اطلاعات (رژیم) ایران... از سفارتهای این رژیم به‌عنوان تسهیل‌کننده و پشتیبان اجرای حملات تروریستی (استفاده می‌کند) و به‌طور خاص در نقاطی مثل اتریش، پاریس و برلین یا باید این مراکز بسته شوند و یا حداقل، تعداد پرسنل ثبت‌شده (رژیم) ایران در این کشورها به‌شدت محدود شود».

 

تشدید تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم ایران

نمایندگی شورای ملی مقاومت در آمریکا کتاب جدید خود را با عنوان تشدید تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم ایران در ۵۷صفحه و سه فصل منتشر کرد.

در کنفرانس مطبوعاتی دفتر شورای ملی مقاومت ایران در واشنگتن که روز جمعه ۱۱آبان۹۷(۲نوامبر۲۰۱۸)، برای افشای شبکه تروریستی رژیم آخوندی و طرحهای توطئه‌های تروریستی رژیم در اروپا و آمریکا برگزار گردید، کتاب «تشدید تروریسم و جنگ‌افروزی (رژیم) ایران» رونمایی شد.

این کتاب که روزنامه واشنگتن‌تایمز در صفحه اول شماره ۲۲اکتبر (برابر با سی مهر ۹۷) خود گزارش مشروحی را از آن درج کرد، علاوه بر ارائهٔ تصویری جامع و اطلاعات مستند پیرامون تروریسم و اقدامات جاسوسی رژیم در اروپا و آمریکا به‌ویژه علیه مجاهدین و مقاومت ایران و نیز دخالتهای منطقه‌یی حکومت آخوندی، علت افزایش این اقدامات رژیم هم‌زمان با اوج‌گیری قیام و اعتراضات مردم ایران و تشدید انزوای آخوندها را مورد بررسی قرار داده است.

 

فصل اول کتاب دفتر نمایندگی شورا در آمریکا تحت عنوان «تروریسم علیه آلترناتیو، تنها پاسخ رژیم به قیام مردم ایران» به تازه‌ترین اقدامات تروریستی رژیم آخوندی اختصاص دارد؛ در این بخش توضیح داده شده است که رژیم آخوندی ناتوان از مقابله با قیام و اعتراضات مردمی که در دیماه ۹۶به ۱۴۲شهر ایران گسترش یافت، به سرکوب در داخل و تروریسم در خارج به‌ویژه علیه مقاومت ایران روی آورده است. در این رابطه رژیم با به جان خریدن ریسک‌های جدی در زمینه روابط دیپلماتیکش با کشورهای اروپایی، تلاش کرده به اپوزیسیون سازمان‌یافته ضربه بزند.

 

فصل اول شامل توضیحات و اطلاعاتی پیرامون این موارد است:

  • - توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی در پاریس
  • - توطئه تروریستی علیه مجاهدین در آلبانی
  • - طراحی برای اقدامات تروریستی در آمریکا
  • - افزایش عملیات تروریستی رژیم طی دو سال اخیر
  • - ارگانهای تصمیم‌گیرنده و مجری عملیات تروریستی در رژیم آخوندی....( جزئیات بیشتر)

 

نروژی ایرانی تبار مظنون به سو‌قصد در دانمارک چندین مورد نگهبان سفارت رژیم در اسلو بوده است

رسانه‌های نروژی، از وابستگی تروریست دستگیر شده وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در دانمارک، به سفارت این رژیم در نروژ خبر دادند.

روزنامه وردنزگانگ ۱۴آبان ۹۷به‌نقل از منابع خود اعلام کرد: نروژی ایرانی تباری که متهم به کمک کردن به سرویس امنیتی رژیم جهت برنامه‌ریزی برای انجام سوءقصد در دانمارک است، در چندین مورد به‌عنوان نگهبان برای سفارت رژیم ایران در اسلو کار کرده است.

این روزنامه افزود: این مرد ۳۹ساله در چندین مورد به‌عنوان نگهبان در مراسم مختلف، برای سفارت رژیم ایران در نروژ به هنگام کار مشاهده شده و در آپارتمانی در نزدیکی این سفارت مستقر بوده است. به‌گفته برخی منابع وی همچنین مسئول وبسایت سفارت رژیم ایران از سال ۲۰۱۳تا ۲۰۱۶بوده است.

یادآوری می‌شود پس از افشای توطئه تروریستی رژیم ایران در دانمارک، وزیران خارجه پنج کشور اسکاندیناوی در نروژ با یکدیگر ملاقات کردند و با انتشار بیانیه مشترکی از اخبار مربوط به تلاش وزارت اطلاعات رژیم ایران برای انجام «سوءقصد» در خاک دانمارک شدیداً ابراز نگرانی کردند.

وزیران خارجه دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند و ایسلند همبستگی کامل خود را در این زمینه با «دوستان و متحدان» دانمارکی اعلام کردند.

همچنین مقامات این کشورها گفته‌اند که این موضوع را «به‌شدت» جدی تلقی می‌کنند و تأکید کردند که «این گونه اقدامات کاملا غیرقابل قبول است».

مطالب مرتبط:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c68990a2-d281-44d3-932c-df0fc6fc2e8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات