728 x 90

تداوم تجمع اعتراضی کشاورزان و مردم اصفهان، کارگران شرکت موتورسازان تراکتورسازی تبریز و کارگران معادن زغال سنگ و زغالشویی زرند

تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهان و کارگران موتوسازی تبریز و معادن زغال سنگ زرند
تجمع اعتراضی کشاورزان اصفهان و کارگران موتوسازی تبریز و معادن زغال سنگ زرند

تداوم تجمع اعتراضی کشاورزان و مردم اصفهان برای هشتمین روز


امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰، مردم معترض اصفهان به همراه کشاورزان این شهرستان، در هشتمین روز اعتراض، تجمع بزرگی را در بستر زاینده‌رود برپا کردند.

این تجمعات در اعتراض به عدم تخصیص حق‌آبه کشاورزی و خشکیدگی زاینده‌رود، از روز دوشنبه ١٧ آبان ماه به صورت شبانه روزی آغاز شده است.

لازم به ذکر است تاکنون هیچ گونه اقدامی در جهت تحقق مطالبات این معترضان انجام نگرفته است.

 

تداوم تجمع اعتراضی و اعتصاب کارگران شرکت موتورسازان تراکتورسازی تبریز

امروز دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰، کارگران شرکت موتورسازان تراکتورسازی تبریز برای دومین روز به دلیل دستمزد پایین، وضعیت نامناسب معیشتی و دیگر مطالبات در محوطه این شرکت اعتصاب کرده و تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-تجمع کارگران شرکت موتورسازان تراکتورسازی تبریز

 

تداوم تجمع اعتراضی کارگران معادن ذغال سنگ و زغالشویی زرند استان کرمان

امروز دوشنبه ۲۴ آبان کارگران معادن زغال سنگ و زغالشویی زرند استان کرمان با خواست ممانعت از واگذاری این معادن به بخش خصوص (شرکت دالاهو و پیمانکاران وابسته به آن)، تبدیل وضعیت شغلی، ارتقاء ضریب حقوقی از ۱/۵ به ۲ و پرداخت حق بیمه، مجدداً مقابل ساختمان زغال سنگ تجمع کردند.

تجمع کنندگان شعار می‌دادند: "واگذاری معادن ذغال سنگ به پیمانکار مساویست با برده داری مدرن"، "روی کارآمدن پیمانکار مساویست با مکیدن خون کارگران"، "می‌مانیم، می‌میریم ذلت نمی پذیریم" و «پیمانکاران عامل قتل کارگر»


این تجمع که از هفته گذشته شروع شده است بدون اینکه کسی پاسخگو باشد تا امروز ادامه دارد.
به گفته‌ی کارگران، شمار تجمع کنندگان به ۳۵۰۰ نفر می‌رسد که روزانه بین ۷۰۰ تا ۹۰۰ نفر از آنها در تجمع اعتراضی شرکت می‌کنند.

-تداوم تجمع اعتراضی کارگران معادن ذغال‌سنگ و ذغالشویی زرند استان کرمان

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fd34ef3-dad3-4289-a7cf-ae601973775a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات