728 x 90

تحریم ۲قاضی مرگ

روز پنجشنبه ۲۸آذر ۹۸ خزانه‌داری آمریکا ۲قاضی مرگ رژیم آخوندی را تحریم کرد.

خزانه‌داری آمریکا با اشاره به تحریم آخوند جنایتکار محمد مقیسه‌ای و ابوالقاسم صلواتی، ۲جلاد خون‌آشام خامنه‌ای که در لباس قاضی بسیاری از جوانان را روانه چوبه‌های دار کردند، اعلام کرد: «تمامی اموال و منافع این دو نفر که نامگذاری شدند مسدود می‌شوند و شهروندان آمریکا هم از معامله با آنها منع می‌شوند».

دژخیم صلواتی در جریان قیام مردم در سال ۸۸ بسیاری از جوانان و زندانیان دهه ۶۰ را به احکام سنگین و اعدام محکوم کرد و محمد مقیسه‌ای، جلاد زندان گوهردشت، در جریان قتل‌عام زندانیان سیاسی، به پاس شقاوتش در سال ۶۷ به ریاست شعبه ۲۸ دادگاه رسید.

با اوجگیری قیام و دادخواهی شهیدان، مایک پمپئو با اشاره به قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال ۱۳۶۷ گفت:‌ «به هزاران ایرانی فکر کنید که در سال ۱۹۸۸ در زندان اعدام شدند».(پنجشنبه ۲۸آذر ۹۸)

تحریم قاتلان، موج محکومیت‌های جهانی علیه جانیان و گسترش جنبش دادخواهی، یکی از نتایج سحر قیام سراسری مردم ایران است. باشد که در آفتاب پیروزی، تمام جنایتکارانی که دستشان به خون مردم آلوده گشته به دست عدالت سپرده شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9b618c07-2176-457e-9cfa-a2bf826cb040"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات