728 x 90

تحریم‌های کوزوو علیه یک شرکت و ۷فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان

پرچم کوزوو
پرچم کوزوو

دولت کوزوو ۷بازرگان محلی و یک شرکت را به‌دلیل ارتباطات با حزب‌الشیطان لبنان تحریم کرد. این تحریم‌های کوزوو هم‌زمان با تحریم‌های آمریکا علیه حزب‌الله اعمال می‌شود.
العربیه روز چهارشنبه ۵آبان نوشت: مقامات کوزوو در بیانیه‌یی اعلام کردند به موجب تحریم‌های اعمال شده اموال این ۷فرد و یک شرکت املاک مرتبط با حزب‌الله لبنان بلوکه شده است. این ۷نفر امکان خروج از کشور یا دریافت اموال از افراد یا دیگر شرکت‌ها در کوزوو را نخواهند داشت.

آندریا جاکی، مدیر دفتر کمیته نظارت بر دارایی‌های خارجی در وزارت خزانه‌داری آمریکا، در این‌باره گفت: حزب‌الله از طریق توسعه شبکه‌های جهانی حمایت‌کنندگان مالی و سوءاستفاده از سیستم مالی بین‌المللی برای پر کردن خزانه‌ها و پشتیبانی از فعالیت‌های تروریستی خود تلاش می‌کند.
آندریا جاکی در ادامه افزود: آمریکا حزب‌الله لبنان را از ۱۶مهر ۱۳۷۶ در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داده و از ۹آبان ۱۳۸۰ به‌عنوان سازمان تروریستی جهانی ویژه شناسایی کرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در مهرماه گذشته اعلام کرده بود که تحریم‌هایی را در ارتباط با گروه حزب‌الله لبنان اعمال کرده است. آمریکا از طریق دفتر نظارت بر دارایی‌های خارجی وابسته به این وزارت‌خانه، یک شبکه مالی بزرگ متعلق به حزب‌الله لبنان را شناسایی و تحریم کرده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd085651-76dc-4560-8689-1092146fc7b6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات