728 x 90

تحریم‌های جدید انگلستان و آمریکا علیه عوامل رژیم ایران

وزارت‌خارجه انگلستان
وزارت‌خارجه انگلستان

تحریم ۵تن از عوامل رژیم ایران توسط وزارت‌خارجه انگلستان

دولت انگلستان روز جمعه اعلام کرد ۵ تن از مهره‌های رژیم آخوندی را به‌عنوان ناقضان حقوق‌بشر مورد تحریم قرار داده است. این افراد که در قوه قضاییه، نیروهای امنیتی رژیم و متروی تهران در سرکوب زنان نقش دارند عبارتند از: حسن شهرستانی، علی صالحی، علیرضا ادیانی، علی‌اکبر جاویدان و مسعود درستی

 

تحریم دو تن از عوامل رژیم ایران توسط خزانه‌داری آمریکا

وزارت خزانه‌داری آمریکا

سایت خزانه‌داری آمریکا (۱۷آذر): وزارت خزانه‌داری عاملان نقض حقوق‌بشر را معرفی کرد و هفتاد و پنجمین سالگرد اعلامیه جهانی حقوق‌بشر را گرامی داشت
... امروز دفتر کنترل داراییهای خارجی OFAC افسران اطلاعاتی رژیم ایران مجید دستجانی فراهانی  و محمدمهدی خانپور اردستانی را لیست‌گذاری کرد.
رژیم ایران هم‌چنان به هدف قرار دادن و خفه کردن مخالفان و صداهای مخالف ادامه می‌دهد. در داخل کشور، رژیم بارها به اعتراضات مسالمت‌آمیز با اقدامات وحشیانه، از استفاده از زور مرگبار علیه معترضان مسالمت‌آمیز تا بازداشت خودسرانه و شکنجه زندانیان، از جمله کودکان، پاسخ داده است.
تلاش‌های رژیم برای ساکت کردن مخالفانش بسیار فراتر از مرزهایش است، جایی که ایران اقدامات سرکوب فراملی، از جمله توطئه‌های مرگبار علیه فعالان، روزنامه‌نگاران و مقامات دولتی خارجی را انجام داده است.
هم فراهانی و هم اردستانی افرادی را برای عملیات‌های مختلف در آمریکا استخدام کرده‌اند، از جمله هدف قرار دادن مقامات فعلی و سابق دولت آمریکا به‌عنوان انتقام از کشته شدن فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قاسم سلیمانی.
فراهانی و اردستانی هم‌چنین افرادی را برای فعالیت‌های نظارتی متمرکز بر اماکن مذهبی، مشاغل و سایر تأسیسات در ایالات متحده جذب کردند.
فراهانی و اردستانی به‌دلیل اقدام یا ادعای فعالیت مستقیم یا غیرمستقیم برای یا به‌نمایندگی از وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران، بر اساس فرمان اجرایی ۱۳۵۵۳ لیست‌گذاری می‌شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/849c3bc5-4b58-4737-8ca6-07b23e75038f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات