728 x 90

تجمع خانواده‌های شهیدان آبان بر مزار مهرداد معین‌فر

خانواده  شهیدان
خانواده شهیدان

به‌مناسبت سالروز تولد شهید قیام آبان ۹۸ مهرداد معین فر، مراسمی توسط خانواده این شهید، بعدازظهر امروز جمعه ۷آبان ۱۴۰۰ در فردوسیه شهریار بر مزار وی در آرامستان فردوسیه برگزار شد. در این مراسم خانواده سایر شهیدان قیام آبان خونین ۹۸ و هم‌چنین دوستان و اقوام و آشنایان مهرداد حضور داشتند.

در مراسم امروز خانواده شهیدان فرهاد مجدم، مهرزاد رضایی، امید رضایی، محمد طاهری، وحید دامور، ابراهیم کتابدار، محسن جعفرپناه و آمنه شهبازی در حالی که تصاویر فرزندان خود را در دست داشتند، شرکت کردند.

در این مراسم مادران شهیدان قیام با گرامی‌داشت زادروز کوروش کبیر در ۷آبان، در دادخواهی خون شهیدان و فرزندان خویش صحبت کردند.

پوسترهایی در محل مراسم نصب شده بود که پرچم شیرو خورشید نشان ایران همراه با تصاویر شهیدان قیام بر روی آنها همراه با شعار «۱۵۰۰ شهید کشته آبان ما» به چشم می‌خورد.

بر روی کیکی که به‌مناسبت سالروز تولد مهرداد بر مزار وی نهاده شده بود، عدد۷ که بیانگر ۷آبان است (تولد مهرداد و زادروز کوروش کبیر) تزئین شده بود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f254edba-e4a0-414e-96d7-96dc70284c14"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات