728 x 90

تحقیقات پلیس فدرال آمریکا پیرامون حمله سایبری عوامل رژیم ایران به یک تأسیسات آب در پنسیلوانیا

شرکت آب در ایالت پنسیلوانیا - عکس از سی.ان.ان
شرکت آب در ایالت پنسیلوانیا - عکس از سی.ان.ان

خبرگزاری سی.ان.ان در گزارشی به‌نقل از مدیر یک شرکت آب در ایالت پنسیلوانیا در روز سه‌شنبه ۷ آذر نوشت که حمله سایبری یک گروه هکری مرتبط با رژیم ایران در چهار روز پیش باعث اختلال در فعالیت‌های این شرکت شده است.
بر اساس این گزارش، رابرت بیبل مدیر کل سازمان آب شهری آلیکویپپا تأکید کرد که هکرها جمعه شب پس از عید شکرگزاری به تجهیزات این شرکت آب و برق در منطقه پیتزبورگ که از آن برای مدیریت فشار آب استفاده می‌شود، نفوذ کردند.
به گفته سی.ان.ان مقامات فدرال آمریکا تحقیقات درباره این حمله سایبری به تأسیسات آب شهری آلیکویپپا که به حدود ۱۵هزار نفر در منطقه پیتزبرگ در ایالت پنسیلوانیا خدمات ارائه می‌دهد را آغاز کرده‌اند.

یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، زیرا آنها اجازه ندارند تا با مطبوعات در باره این موضوع صحبت کنند، به سی‌ان‌ان گفته است: در هفته‌های اخیر، مقامات آمریکایی برای سناریوی مشابهی آماده می‌شوند. سناریوهایی که در آن هکرهای ایرانی یک حمله مخرب به زیرساخت‌های حیاتی آمریکا انجام می‌دهند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5156d2f9-ca6a-45c1-8376-e44089b1f33c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات