728 x 90

تجمع و اعتراض در شهر های میهن سه شنبه ۱۵بهمن+عکس وفیلم

تجمع پرسنل اخراجی موسسه وحدت در مشهد
تجمع پرسنل اخراجی موسسه وحدت در مشهد

تجمع اعتراضی عکاسان کشور در تهران 

 

 

روز سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ جمعی از عکاسان تهران در اعتراض به عکاسی پرسنلی که به اجبار در ارگان‌های دولتی و نیمه‌دولتی مثل پلیس +۱۰ ، دفاتر پیشخوان دولت، ثبت احوال، اداره پست و ... انجام می‌گیرد و منجر به نابودی سنف بزرگ عکاسان با حدود نیم میلیون نفر شاغل شده است، در مقابل وزارت صنعت رژیم تجمع کردند.

تجمع کنندگان با خود بنرها و تراکت‌هایی داشتند که روی آنها از جمله نوشته شده بود:

دولتی ها خصولتی ها، دستتان را از جیب صنف عکاسان خارج نمایید

معیشت عکاس نابوده

شرکت پژوهش ناجا باعث نابودی خانواده عکاسان

باعث بیکاری خانواده عکاسان پلیس +۱۰

دفاتر پلیس +۱۰ باعث بیکاری ۷۵۰۰۰ واحد صنفی عکاسان

تجمع اعتراضی جوانان متقاضی کار شهر قلعه رئیسی

 جمعی از جوانان متقاضی کار شهر قلعه رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه ۱۴ بهمن در اعتراض به بیکاری و استخدام‌های بدون ضابطه در اداره گاز چاروسا دست به تجمع مقابل شرکت گاز ناحیه قلعه رئیسی زدند.

توضیحات بیشتر: بنابه گزارش رسانهای شده، بعد از گازرسانی به بخش چاروسا و دیشموک، اکنون موضوع استخدام اداره گاز جهت نمایندگی در دو منطقه جاورده و قلعه‌دختر در میان است. بعد از استخدام نیروهای شرکت گاز در ناحیه قلعه رئیسی این موضوع سبب نگرانی جوانان این شهر شد.

 

تجمع اعتراضی جوانان متقاضی کار شهر قلعه رئیسی

تجمع اعتراضی جوانان متقاضی کار شهر قلعه رئیسی

 

کارکنان اخراجی مؤسسه وحدت در مشهد در مقابل سرپرستی ملل سه شنبه ۱۵ بهمن تجمع کرده و خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان شدند.

یکی از تجمع‌کنندگان گفت:‌ «ما ۲۴ماه سنوات معوقه داریم. نزدیک عید است و سنوات ما پرداخت نگردیده...ما پرسنل وحدت خواهان دریافت مطالبات خود هستیم....پرسنل وحدت رو تعیین‌تکلیف کنید. وعده وعید بس است ما گرسنه ایم».

مطابق اخبار دریافتی در تهران نیز همزمان یک تجمع مشابه‌صورت گرفته بود.

تجمع پرسنل اخراجی مؤسسه وحدت در مشهد

 

در مشهد در مقابل سرپرستی ملل در خیابان مطهری شمالی نبش کوچه مطهری ۱۰، گله‌های یگان ضدشورش رژیم در وحشت از گسترش اعتراضات، با کفش‌های زرهپوش و جلیقه ضدگلوله، به محل تجمع‌ ریختند. آنها خطاب به تجمع‌کنندگان گفتند اگر خط قرمز رد کنید ما با شما برخورد می‌کنیم و سپس تا ۲ساعت در محل حضور داشتند.

یکی از تجمع کنندگاه به مأموران ضدشورش رژیم گفت: اگه خونه شما رو دزد بزنه شما دزد رو دستگیر می‌کنی یا صاحب خونه رو؟ خونه خراب شدیم دزد زده به خونه زندگیمون. شما اومدی ما رو تهدید می‌کنی از مؤسسه ملل بخواین ما رو زودتر تعیین‌تکلیف کنن».

تجمع پرسنل اخراجی مؤسسه وحدت در مشهد

 

صف طولانی کپسول گاز مایع در سیرجان 

 

 مطابق خبر دریافتی مردم شهر سیرجان با مشکل جدی کمبود کپسول گاز مایع مواجه هستند. یکی از شهروندان سیرجانی اطلاع داد که بعد از معطلی زیاد در مقابل شرکت گاز جاده تهران، ساعت ۶ صبح کپسول گاز رسید و ساعت ۷ صبح تمام شد. به همین دلیل بسیاری از مردم دست خالی به خانه‌هایشان برگشتند.

بسیاری از شهرها و مناطق دیگر از جمله کاشان، نیکشهر، زابل، الموت قزوین و جاده شاندیز به مشهد و سایر مناطق و شهرهای میهن بدلیل کمبود کپسول گاز مایع مجبور هستند ساعت ها در صف های طولانی بایستند.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81af6250-bbdf-4251-8082-acc56d6feb8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات