728 x 90

تجمع اعتراضی جمعی از جوانان شهرستان چمران خوزستان، کارگزاران قراردادی مخابرات روستائی، کارکنان آزاد راه قزوین، کارگران پاکدشت و پرسنل شهرداری شستون

تجمع جمعی از جوانان جویای کار در شهرستان چمران خوزستان
تجمع جمعی از جوانان جویای کار در شهرستان چمران خوزستان

تجمع جمعی از جوانان جویای کار در شهرستان چمران خوزستان

روز دوشنبه ۲۷مرداد ماه جمعی از جوانان جویای کار، در شهرستان چمران واقع در خوزستان، در اعتراض به افزایش بیکاری و عدم استخدام خود از سوی شرکتها و مراکز تولیدی دست به تجمع زدند.

جوانان معترض که در مقابل بیمارستان نفت این شهر تجمع کرده بودند اظهار داشتند: «در شرایطی که اکثریت جوانان تحصیل کرده شهرستان بیکار هستند و با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، مسئولان بدون توجه به این مساله، کارگران بازنشسته را از سایر نقاط کشور در این بیمارستان استخدام می‌کنند».

-اهواز.تجمع کارگران اخراجی اجرائیات شهرداری اهواز

تجمع اعتراضی جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزاد راه قزوین

جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزاد راه قزوین، امروز سه‌شنبه ۲۸مرداد ماه، در اعتراض به بلاتکلیفی ۱۳۵نفر از همکارانشان در نتیجه اجرای طرح الکترونیکی شدن اخذ عوارض، مقابل ساختمان سازمان حمل و نقل جاده‌یی رژیم در تهران، تجمع کردند.

این کارگران که به‌دلیل الکترونیکی شدن پرداخت عوارضی بیکار شده‌اند عنوان کردند بیمه بیکاری آنها لغو و این کارگران در حال حاضر هیچ منبع درآمدی ندارند.

-قزوین.تجمع اعتراضی جمعی از کارگران قراردادی گیت‌های اخذ عوارض آزاد راه قزوین۲۸مرداد۹۹.jpg

تجمع کارگزاران قراردادی مخابرات روستایی مقابل ساختمان مجلس ارتجاع

صبح امروز سه‌شنبه ۲۸مرداد ماه، کارگزاران قراردادی مخابرات روستایی در اعتراض به ابلاغ نشدن حکم کارگزینی و عدم پرداخت حقوق و مزایای رفاهی برابر با کارمندان، مقابل ساختمان مجلس ارتجاع در تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-تهران.تجمع کارگزاران قراردادی مخابرات روستایی مقابل ساختمان مجلس ارتجاع .۹۹۰۵۲۸

تجمع اعضای اتحادیه کارگران پاکدشت

روز یکشنبه ۲۶مرداد، اعضای اتحادیه کارگران پاکدشت در اعتراض به ۱۸سال بلاتکلیفی زمین های پروژه امیرالمومنین، در خیابان اصلی این شهرستان تجمع کردند.

-پاکدشت

عدم پرداخت حقوق هشت ماهه به پرسنل شهرداری شستون

روز دوشنبه ۲۷مرداد ماه ۹۹ جمعی از کارگران خدماتی شهرداری شستون (از شهرهای استان سیستان و بلوچستان) در اعتراض به عدم پرداخت حقوق هشت ماهه خود و بی‌کفایتی مسئولان در مقابل ساختمان شورای شهر و فرمانداری تجمع اعتراضی برپا کردند.

از جمله معترضان که در این تجمع حضور داشتند راننده، پاکبان و کارگران امور شهری بودند که به‌صورت شرکتی جذب شده‌اند.

یک کارگر شهرداری در این باره گفت: «از ساعت ۵صبح تا یک و نیم بعدازظهر در شهر مشغول به کار هستیم و پس از آن نیز به‌صورت اضافه کار فعالیت می‌کنیم که از دیماه سال گذشته تاکنون حقوق دریافت نکرده‌ایم».

وی خاطرنشان کرد: «حق بیمه ما از خرداد ماه به بعد پرداخت نشده و ارائه خدمات پزشکی درمانی به‌صورت آزاد انجام می‌شود».

-شستون

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27c86d76-f8e1-45d0-9453-0445207f0a40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات