728 x 90

تجمع اعتراضی در اصفهان، بوشهر، همایونشهر، اهواز، دزفول و مشهد +فیلم

تجمع اعتراضی در اصفهان، بوشهر، همایونشهر، اهواز، دزفول و مشهد
تجمع اعتراضی در اصفهان، بوشهر، همایونشهر، اهواز، دزفول و مشهد

اصفهان - تجمع کشاورزان 

صبح امروز شنبه ۲۳تیر ماه؛ بر اساس فراخوان قبلی کشاورزان و باغداران غرب اصفهان شامل شهرهای جوزدان، نجف اباد، قهدریجان، قلعه سفید، گلدشت و کهریزسنگ، اصغر آباد و خمینی شهر در اعتراض به خشک شدن درختانشان؛ در مقابل سازمان آب اصفهان تجمع اعتراضی برپا کردند.آنان خواستار ۴۰میلیون متر‌مکعب اب در دو نوبت برای آبیاری مزارع و باغهای خود هستند.

 

 

اصفهان تجمع کشاورزان و باغداران مقابل سازمان اب اصفهان ۲۳تیر

اصفهان تجمع کشاورزان و باغداران مقابل سازمان اب اصفهان ۲۳تیر

بوشهر - قطع برق و تعطیلی بازار

بازار بوشهر روز شنبه به‌دلیل قطع برق در تعطیلی و بلاتکلیفی به‌سر برد. کلیه کسبه بازار بو شهر به همین دلیل بیرون مغازه‌های خود بلاتکلیف نشسته بودند

 

 بوشهر.تعطیلی و بلاتلکیفی کسبه بازار به‌دلیل نبودن برق.۲۳تیر

بوشهر.تعطیلی و بلاتلکیفی کسبه بازار به‌دلیل نبودن برق.۲۳تیر

همایونشهر - استعفای جمعی مدیران

دوازده تن از مدیران متوسطه دوم نظری در همایونشهر اصفهان روز شنبه در اعتراض به حذف سختی کار و ۶ساعت تدریس اجباری از مناصب خود استعفا دادند. آنها از جمله نوشتند ما نمی‌توانیم در مقابل این همه تبعیض سکوت کنیم. امضا کنندگان عبارتند از مدیران مدارس دخترانه بهار؛ دهخدا؛ شاهد میعاد؛ ایران؛ میردامادی؛ شعرباف؛حضرت فاطمه؛ هدایت و دبیرستانهای پسرانه: شاهد ثارالله؛ نمونه دولتی موسوم به شهید مطهری؛ هشترودی و شهدا

 

اهواز - تجمع کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی

جمعی از کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق عقب‌افتاده مقابل در ورودی این شرکت در اهواز تجمع کردند و خواهان رسیدگی به مطالبات خود شدند.

 

اهواز.تجمع جمعی از کارگران شرکت آب وفاضلاب روستایی

اهواز.تجمع جمعی از کارگران شرکت آب وفاضلاب روستایی

دزفول – تجمع کارگران فضای سبز

کارگران فضای سبز منطقه۳ شهرداری دزفول در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان تجمع کردند‎


 

مشهد - تجمع غارت‌شدگان شاندیز

غارت‌شدگان مؤسسه پدیده شاندیز در مشهد در اعتراض به وعده وعیدهای دروغ و بلاتکلیفی تجمع کردند

 

مشهد.تجمع اعتراضی تعهد نامه‌داران و سهامداران غارت شده پدیده شاندیز.۲۳تیر

مشهد.تجمع اعتراضی تعهد نامه‌داران و سهامداران غارت شده پدیده شاندیز.۲۳تیر

 

بیشتر بخوانید:‌

تجمع اعتراضی هزار تن از کشاورزان شرق و غرب اصفهان در پل خواجو

از صبح روز جمعه ۳فروردین‌ماه۹۷کشاورزان شرق و غرب اصفهان در پاسخ به اولین فراخوان در سال جدید برای اعتراض به ندادن حق‌آبه، در کنار پل خواجو تجمع کردند.

رژیم آخوندی در هراس از گسترش تجمع اعتراضی کشاورزان و برای ایجاد جو رعب و وحشت مزدوران یکان ویژه را به کنار پل خواجو گسیل داشته است.

به‌‌رغم این تشبثات مردم و کشاورزان هم‌چنان از شهرهای مختلف برای تجمع به سمت پل خواجو در حرکت هستند.

 

تجمع کارکنان آبفار گتوند در خوزستان

 

صدها تن از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی گتوند در خوزستان نسبت به عدم پرداخت حقوقشان در این شرکت تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به این وضعیت شدند.
خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۴مرداد ۹۶به‌نقل از یکی از این کارکنان نوشت این شرکت از ماه‌های پایانی سال ٩٣تا کنون همواره حقوق کارکنان خود را با ٣یا ٤ماه تأخیر و به‌صورت مقطعی پرداخت کرده است که این مسأله فشار زیادی را به ما وارد می‌کند.

در سال 95 تنها سه ماه حقوق به کارکنان پرداخت شد. این شرکت برخی از مواقع نیز تنها حقوق یک ماه را به کارکنان پرداخت می‌کند. امسال نیز اولین حقوق در خردادماه پرداخت شد که مربوط به حقوق فروردین‌ماه بود.

وی خاطرنشان کرد: «وضعیت بحرانی در پرداخت حقوق‌ها داریم. برخی از کارکنان خانه‌هایشان مصادره شده است و حتی تعدادی به مسافرکشی روی آورده‌اند. تحت فشار هستیم و شرایط زندگی بسیار دشوار است».


تجمع اعتراضی کارکنان پیمانکاری آب و فاضلاب گتوند

جمعی از کارکنان پیمانکاری آب و فاضلاب گتوند در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود از ابتدای سال جاری در محل اداره آب و فاضلاب شهرستان گتوند تجمع کردند.
خبرگزاری حکومتی ایرنا روز 11مرداد 96 به‌نقل از یکی از معترضان افزود: از ابتدای امسال تا کنون هیچگونه حقوق و مزایایی از سوی اداره آب و فاضلاب دریافت نکرده‌ایم و مراجعه به مسئولان آب و فاضلاب شهرستان راه به جایی نبرده است.
یکی دیگر از کارکنان در توصیف وضعیت پیش‌آمده و اهمیت ندادن به خواسته‌های کارکنان گفت: «در این مدت متأسفانه با بی‌اعتنایی مدیران آب و فاضلاب گتوند به اعتراض ما، هزینه‌های اداره بر حقوق نیروها ترجیح داده می‌شود و این امر موجب شده تا کارکنان پیمانکاری در تأمین هزینه زندگی خود و خانواده و نیز پرداخت اقساط و بدهی خود به بانکها درمانده شوند».

شهرستان گتوند با 74هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند، صالح‌شهر، ترکالکی، جنت‌مکان، سماله و نیز ۴۵روستا است.

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91996630-4c2c-4209-be8c-e2a953bb72a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات