728 x 90

تجمعهای اعتراضی اهواز و شوش، اصفهان، اسلامشهر، نقده، الیگودرز و شاهرود

تهران.اعتراض کارگران اسلام شهر
تهران.اعتراض کارگران اسلام شهر

روز چهارشنبه 16اسفند شهرهاى اهواز، شوش، اصفهان ، اسلامشهر، نقده، الیگودرز و شاهرود شاهد اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف میهنمان بود

در اهواز کارگران گروه ملی فولاد  در پانزدهمین روز اعتصاب خود در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و وضعیت معیشتی بار دیگر در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

کارگران شعار می‌دادند:کارگران شعار می‌دهند می‌ایستیم می‌میریم حقمونو می‌گیریم 

 

 در شوش نیز کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه  امروز چهارشنبه برای چهارمین روز متوالی به  اعتصاب خود ادامه دادند. آنها در اعتراض به پرداخت نشدن چندین ماه حقوق و   برکنار نشدن گماشته‌های رژیم در این شرکت در محوطه کارخانه تجمع کردند مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی وحشیانه به کارگران معترض یورش بردند و با آنها درگیر شدند.

 

در اصفهان صدها تن از کشاورزان در پاسخ به فراخوان قبلی و  در اعتراض به خودداری رژیم از پرداخت  حق‌آبه، کنار پل خواجو اقدام به تجمع کردند.کشاورزان  روز گذشته نیز در کنار پل خواجو تجمع  کرده و شعار می‌دادند مسؤل بی‌لیاقت خجالت خجالت.

 در اسلامشهر  کارگران شرکت خلیج‌فارس در میدان نماز  این شهر در مقابل شرکت دست به تجمع زدند و اقدام به بستن جاده کردند.

 

در نقده چغندرکاران در اعتراض به   پرداخت نشدن مطالبات‌شان مقابل کارخانه قند این شهر تجمع  کردند

در الیگودرز کارگران شهرداری، در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق عقب‌افتاده در مقابل شورای قلابی این شهر تجمع کردند.

 

 در شاهرود کارگران راه‌آهن، سمنان و دامغان صبح روز چهارشنبه دست به اعتراض و اعتصاب زدند. آنان خواستار رسیدگی به خواسته‌ها و مطالباتشان شدند.  

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/40b351b0-679d-457d-bd06-911dc1506ddc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات