728 x 90

تاپ چنل: خانم مریم رجوی تصمیم آلبانی برای اخراج دو مأمور رژیم ایران را مورد تحسین قرار داد

اخراج دو مامور رژیم ایران توسط آلبانی
اخراج دو مامور رژیم ایران توسط آلبانی
  • دو دیپلمات اخراجی رژیم ایران روابط مستقیمی با قاسم سلیمانیفرمانده سابق سپاه قدس که توسط آمریکا کشته شد داشتند.

 

تاپ چنل - ۱۵ژانویه ۲۰۲۰– ۲۵دی۹۸: خانم مریم رجوی رهبر اپوزیسیون ایران تصمیم آلبانی برای اخراج دو دیپلمات رژیم ایران را مورد تحسین قرار داد و اعلام کرد: « اخراج دو دیپلمات رژیم ایران توسط دولت آلبانی، یک اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز در راستای مبارزه با تروریسم و امینت مردم آلبانی و پناهندگان ایرانی است».

 

کفیل وزیر اروپا و امور خارجه آلبانی گنت ساکای (Gent Cakaj) گفت: دیپلماتها محمدعلی ارض‌پیما نعمتی و احمد حسینی به‌عنوان عنصر نامطلوب اعلام شدند. فعالیت‌های این افراد مغایر با اصول کنوانسیون ژنو برای روابط دیپلماتیک است.

 

وزیر ساکای اعلام کرد از این دو نماینده رژیم ایران خواسته شد خاک آلبانی را سریعاً ترک کنند.

تاپ چنل پبش از این گزارش کرده بود که این اشخاص روابط مستقیمی با قاسم سلیمانی فرمانده سابق سپاه قدس که توسط آمریکا کشته شد داشتند.

 

تاپ چنل افزود: سرویسهای اطلاعات مخفی آلبانی که توسط دوستان خارجی کمک شدند توانستند اطلاعاتی از طرح های آنها در حمله به سفارت آمریکا در بغداد به‌دست آورند. این طرح‌ها توسط قاسم سلیمانی تهیه شده و دلایلی برای کشتن اوست.

 

احمد حسینی به‌عنوان کاردار (اطلاعاتی) در آلبانی یک عضو سپاه پاسداران هم بود که توسط آمریکا به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری شده است.

او در طراحی و سازمان دادن اعمال بی‌ثبات کننده ترور علیه نیروهای ائتلاف در خاورمیانه بسیار فعال بوده است.

 

احمد حسینی از استاتوی دیپلماتیک خود در آلبانی برای لاپوشانی فعالیت‌هایی که امنیت ملی را تضعیف می‌کرد استفاده می‌کرد.

 

محمدعلی ارض پیما نعمتی به‌عنوان یک مشاور سفارت رژیم ایران عمل می‌کرد اما در واقع عضو سازمان اطلاعات رژیم ایران و مسئول چندین عمل تروریستی در کشورهای اتحادیه اروپا بوده است.

 

آلبانی در دسامبر ۲۰۱۸ غلامحسین محمدنیا سفیر رژیم ایران و مصطفی رودکی را به‌عنوان عناصر نامطلوب اعلام و اخراج کرد.

 

 

 

  • ویژن پلاس آلبانی:‌ افراد خطرناک از آلبانی بیرون رانده شدند

سایت ویژن پلاس آلبانی ۱۵ژانویه۲۰۲۰– ۲۵دی۹۸ نوشت: دو دیپلمات رژیم ایران از تیرانا اخراج شدند، افراد خطرناک بیرون رانده شدند.

وزیر امور خارجه گنت کاکای در پست فیس‌بوکی خود نوشت: این دو دیپلمات اخراج شده به‌دلیل انجام فعالیت‌های ناسازگار با وضعیت آنها و اصول کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک، نامطلوب اعلام شده‌اند.

وزارت اروپا و امور خارجه تصمیم گرفت که نمایندگان دیپلماتیک سفارت رژیم ایران در آلبانی، محمدعلی ارز پیما نعمتی و احمد حسینی به‌عنوان افراد نامطلوب اعلام شوند. از دو نماینده رژیم ایران ایران خواسته شده است فوراً قلمرو جمهوری آلبانی را ترک کنند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/04ea09eb-b242-4e27-934e-53ef269c80f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات