728 x 90

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت در اعتراض به اعدام جوانان قیام

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج

بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت در اعتراض به اعدام جوانان قیام

هر روز این انقلاب با نام شهیدان قهرمانی عجین می‌گردد که فضای استبدادزده را با درخشش خود روشنایی می‌بخشند و شب به ظاهر سیاه و بی‌ستاره، با ستارگانی خورشیدوش به سان ابرنواخترانی جوان، روشنایی می‌گیرد و منشاء تولد خورشیدهای دیگر می‌گردند که روشنایی‌بخش آسمان تاریک به سوی افقهای روشنند و این قانون تولد و مرگ ستارگان است که با شهادت هر کدام ستاره و ستارگانی دیگر متولد می‌شوند، جنگلی رویان از ستارگان... . در هر کوچه و خیابان، دانشگاه و کارگاه... . . روزی در قعر زندان و اکنون بر فراز طنابهای دار و جراثقالها.

شروع اعدامها به‌ویژه اعدام در ملأعام به این هدف بود که ما و جوانان ما را هم‌چون گنجشککی که در مواجهه با مار مسلوب‌الاختیار شده، مرعوب و بهت‌زده خشکش می‌زند... . مردم را هم با نشان دادن چوبه‌های دار و جراثقالها و دیدن عزیزانشان آویخته شده بر دار مرعوب کنند تا پا پس نهند و از ترس جان تسلیم آنها شوند و از آرمان آزادیشان دست بردارند.

 

ولی این جانیان علیل‌العقل هنوز نفهمیده‌اند که هر قطره خون این عزیزان و تاب خوردن پیکر سربدارانمان بر فراز چوبه‌های دار و جراثقالها، پرچم و رایت شرف و ایستادگی مردم ماست در پایداریشان بر مسیر آزادی که هم‌چون عیسی مسیح که خود صلیب خود را بر دوش می‌کشید... ما هم نه تنها مرعوب این جنایات و وحشیگریها نمی‌شویم، که به پیروی از سربدارانمان طنابهای دارمان را از این پس برگردن خود آویزان نگه می‌داریم تا موضوع مرگ و اعدام فی مابین تعیین‌تکلیف گشته و همه بدانند که مردم ایران و جوانان ایران زمین، نه با شک و تردید که با پذیرفتن "طناب دار بر گردن"، به قیام و انقلاب برخاسته‌اند. فلذا آنها را از داغ و درفش و اعدام نترسانید که آزادیشان را به هر بهایی به‌دست می‌آورند و این چیزی است که طی این ۴۳ساله و به‌ویژه در طی این قیام بر همه روشن شد که جز تهاجم حداکثر بر همه موانع آزادی (ترس، مرگ و...) راه دیگری وجود ندارد و سکوت و تسلیم جز استمرار این استبداد و خیانت به فرزندان و آیندگان این سرزمین نخواهد بود.

 

درود بر روانهای پاک محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد

زنده باد انقلاب دموکراتیک و نوین مردم ایران

 

امضا کنندگان:

مطلب احمدیان

سعید اقبالی

احد برزگر

محمد تقوی

حسن صادقی

ابوالقاسم (جواد) فولادوند

سعید ماسوری

پیروز منصوری

 

زندانیان سیاسی زندان گوهردشت

آذر۱۴۰۱

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d913ba6-88a5-4fc3-b1b1-c21f0c35f674"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات