728 x 90

بلوف‌های خامنه‌ای درباره پیشرفت‌های اقتصادی

خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع
خامنه‌ای، ولی‌فقیه ارتجاع

بلوف‌های خامنه‌ای درباره پیشرفت‌های اقتصادی

گریز از گرانی و تورم افسار گسیخته و دلار ۶۰هزار تومانی

 

خامنه‌ای – تلویزیون رژیم - ۱۰بهمن ۱۴۰۲

ایشان نمایشگاهی را که دیروز بازدید کردند، بسیار شوق‌آور و برجسته خواندند و گفتند: متأسفیم که این پیشرفت‌ها برای مردم توضیح داده نشده و اکثر افراد ملت از این‌گونه تلاش‌ها و توفیقات و ابتکارات که جزو نعمت‌های الهی است، بی‌خبرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به مسائل محدودکننده‌ای مانند تحریم‌ها و کم‌کاری برخی دولت‌های گذشته، گفتند: تلاش و پیشرفت بخش خصوصی با وجود چنین موانعی، انسان را امیدوار می‌کند که این بخش قادر است ایران را به رشد مطلوب برنامه ۵ساله هفتم یعنی رشد ۸درصد برساند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فعالیت در عرصه‌های مختلف بالادستی نظیر نفت و فولاد و گاز تا مشاغلی هم‌چون صنایع دستی را نمایانگر زمینه بسیار گسترده مشارکت بخش خصوصی دانستند و گفتند: دستان پرقدرت و انگشتان مبتکر فعالان این بخش‌ها، به افزایش اشتغال و کاهش فقر هم منجر خواهد شد.

ایشان با اشاره به‌ وجود مشکلات خارجی مانند تحریم‌ها و خصومت‌های بدخواهان گفتند: این موارد بی‌تردید ضربه‌زننده است و برای کشور مشکلاتی ایجاد می‌کند اما از همین مسائل نیز می‌توان فرصت ساخت، هم‌چنان‌که جوانان ما از این فرصت استفاده کردند و امروز به تسلیحات نظامی و یا دست‌آوردهای علمی خیره‌کننده‌ای مانند پیشرفت در بخش فضایی و پرتاب ماهواره‌یی مانند ثریا دست پیدا کرده‌ایم که اگر تحریم‌ها نبود، امروز این دست‌آوردها را نداشتیم.

(تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۰بهمن ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c5f32fcf-dd97-4fd2-865b-d0df3e9a94b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات