728 x 90

برملا شدن گوشه‌های دیگری از فساد و دزدیهای حکومتی در سومین جلسه دادگاه اکبر طبری معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی

سومین جلسه محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی
سومین جلسه محاکمه اکبر طبری معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی

در سومین جلسه پرونده اکبر طبری معاون اجرایی آخوند صادق لاریجانی در روز ۲۵خرداد، گوشه‌هایی دیگری از فساد و دزدیهای حکومتی در جنگ گرگها برملا شد.

مشایخ متهم ردیف ۲ به اتهام آخوند منصوری متهم فراری ردیف ۹ پرونده پرداخت و گفت: «نجفی از مالکین زمین‌های لواسان می‌گفت منصوری مزاحم من شده و از من پول و ملک می‌خواهد که در ۵نوبت ۵بسته که جمعاً ۵۰۰هزار یورو بود به او دادیم، اما باز هم قانع نشد».

نماینده دادستان رژیم نیز گفت: «ملک سانا یک مجتمع بزرگ تجاری- اداری است و الآن متری ۵۰میلیون تومان است. طبری یک واحد را به نام خود می‌خرد و واحد روبه‌رویی نیز به نام پسر نجفی است که این ملک نیز در تصرف طبری بوده و آن را برای کار عکاسی دخترش در نظر گرفته بودند». (خبرگزاری حکومتی فارس ۲۵خرداد ۹۹)

محاکمه طبری معاون اجرایی صادق لاریجانی و فرار متهم شماره ۹ این پرونده آخوند منصوری و نقشهٔ بازگرداندن او به ایران، بخشی از طرح و برنامه رئیسی برای از دور خارج کردن لاریجانی در جنگ جانشینی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18fb9b45-130b-48c7-a9c6-069182301a00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات