728 x 90

بالا‌گرفتن جنگ‌وجدال باندها بر سر نامه‌نگاری برای تأیید صلاحیت در سیرک انتخابات خامنه‌ای

نمایش انتخابات رژیم
نمایش انتخابات رژیم

در حالی که جنگ‌و جدالها و جنگ باندها بر سر نامه‌نگاری برای تأیید صلاحیت در سیرک انتخابات خامنه‌ای بالا گرفته است، آخوند جنتی دبیر شورای نگهبان ارتجاع گفت: جرأت نمی‌کنند به ما فشار بیاورند. این حرفها به گوش ما نمی‌رود ما یک خط مستقیم را انتخاب کرده‌ایم و این خط را ادامه می‌دهیم.

 

در همین حال، خبرگزاری حکومتی انتخاب با انتشار سندی به ابعاد جدیدی از جنگ گرگها در هیأت دولت رژیم خبر داد و نوشت که اعضای هیأت دولت به شورای نگهبان برای تأیید صلاحیت اسماعیلی وزیر ارشاد نامه‌یی ارسال کرده‌اند. این نامه را باقری، زارع پور و اوجی امضا کرده‌اند اما مخبر، بذرپاش و صولت مرتضوی امضا نکردند.

 

ستاد انتخابات رادیو تلویزیون آخوندی نیز طی اطلاعیه‌یی ضوابط تبلیغات کاندیداهای شرکت در شعبده انتخابات خامنه‌ای را اعلام کرد.

به گزارش رسانه‌های حکومتی، در این اطلاعیه، بیان مطالب مغایر با سیاست اعلام خامنه‌ای و هم‌چنین استفاده از تصاویر مشترک با خمینی و خامنه‌ای ممنوع است و هم‌چنین برنامه‌ها یا وعده‌های انتخاباتی نباید فراتر از چارچوب قانون اساسی رژیم باشد.

 

آخوند صدیقی امام جمعه خامنه‌ای در تهران نیز گفت: باید کسی رئیس‌جمهور شود که در تراز رئیسی باشد. کسی را انتخاب کنید که راه او را برود. وی افزود اگر رئیس‌جمهور جدید بخواهد تمام استانداران و وزرا را عوض کند موجب خسارت به مردم است.

 

حداد عادل از مهره‌های نزدیک خامنه‌ای گفت: راهبرد ما تابع چیدمان نامزدها است و باید همه تلاش کنیم که از تکثر کم کنیم و به دست خودمان زمینه شکست را فراهم نکنیم.

 

صادق کوشکی از مهره‌های باند حاکم در واکنش به ثبت‌نام قالیباف و نیکزاد که هفته پیش به عضویت هیأت‌رئیسه مجلس درآمده بودند گفت: مردم در روز رأی‌گیری به این سؤال پاسخ خواهند داد.

 

از سوی دیگر، کرباسچی از باند کارگزاران گفت: اگر اصلاح‌طلبان بدون سیگنال مثبت شورای نگهبان آمده‌اند اشتباه کرده‌اند. خروجی این انتخابات یا لاریجانی است یا قالیباف. کاندیداتوری پنج مقام دولتی آبروریزی است.

 

سایت حکومتی آفتاب تحت عنوان «معرفی ۸۰کاندید پوششی، کوششی و روکشی ریاست جمهوری!» نوشت: یکی از کاندیداهای گمنام در پاسخ به سؤال یک خبرنگار در مورد چرایی ثبت نامش گفت: «صدا و سیما زنده پخش می‌کند!».

این رسانه افزود: بسیاری از خیل ۸۰نفره ثبت نام کنندگان لشکری از وزراء، مدیران سابق و نمایندگان ادوار هستند که در عرصه سیاسی به فراموشی سپرده شده‌اند، دیگر در لیست فست کال هیچ مدیر تصمیم‌سازی نیستند، این ثبت نام می‌تواند کمک کنند که مقداری دیده شوند و یا دست بر قضا برای مسئولیتی در آینده در نظر گرفته شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d0166e21-dd56-484f-8d3e-0962eaf4e703"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات