728 x 90

بالا‌گرفتن بحرانهای درونی و بیرونی رژیم و تهدید به استیضاح وزیران رئیسی جلاد در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

در جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع، زاهدی با اشاره به سفر پیش‌بینی شده رئیسی به کرمان اظهار نگرانی کرد که ممکن است تجمعات اعتراضی علیه او شکل بگیرد.

زاهدی، مجلس ارتجاع ۱۷ آذر ۱۴۰۰

انتظار هست حضرتعالی و وزیر محترم کشور هم، صدا و فریاد مردم استان را بشنوید و در تصمیم‌گیریها لحاظ فرمایید. متأسفانه در روز دوشنبه ۱۵آذر ماه وزیر محترم کشور در یک سفر اعلام نشده قبلی و در فضای پلیسی امنیتی در کرمان حضور یافته و در شورای اداری بیاناتی داشتند که موجب عصبانیت دلخوری و نگرانی مردم انقلابی استان شده و حتی در این خصوص تجمعاتی شکل گرفته و ممکن است در سفر ریاست محترم جمهوری به استان اثر خودش را بگذارد! (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۷آذر)

مقتدایی، مجلس ارتجاع ۱۷ آذر

آقای رئیس‌جمهور اگر وزیر شما پاسخ نماینده مجلس را به موقع ندهد به‌نظر شما آیا چاره‌ای غیر از استفاده از سؤال خواهد بود، آیا ما چاره‌ای به غیر از استفاده از ابزارهای مندرج در قانون اساسی از جمله استیضاح خواهیم داشت؟

«دشمنان ما FAFT، برجام و فشارهای گسترده خارجی را به‌عمل آورده‌اند برای این‌که درون کشور را بهم بریزند، الآن بی‌توجهی به اینطرف بی‌توجهی به فریادهای کشاورزان، بی‌توجهی به مطالبات ملی می‌تواند همین امر را در درون کشور محقق کند». (خبرگزاری مجلس رژیم ۱۷آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/183bfcd0-d8b2-4f97-987c-93743a3ba03d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات