728 x 90

بازگشت جوانان شورشی به میدان تحریر بغداد با شعار «از شر قاسم سلیمانی خلاص شدیم»

به‌دنبال حمله نیروهای سرکوبگر حکومتی به میدان تحریر بغداد و برچیدن چادرهای تحصن، قیام‌کنندگان عراقی به میدان تحریر برگشتند و علیه رژیم ایران و دم دنبالچه‌های آن شعار سردادند.

آنها شعار می‌دادند:

  • ‌این انقلابی است علیه رژیم ایران و احزاب سرکوبگر.
  • از شر قاسم سلیمانی خلاص شدیم، قاآنی کودن را آوردند.

روز گذشته یکشنبه ۱۱آبان قیام‌کنندگان عراقی در استانهای بپا خاسته به تظاهرات علیه باندهای فاسد و وحوش جنایتکار خامنه‌ای ادامه دادند.

در ناصریه، جوانان شورشی با برگزاری تظاهرات و تجمع در مقابل استانداری آنرا بستند و خواستار استعفای استاندار مزدور ذی‌قار شدند.

در بابل دانشجویان در صفوف به هم فشرده در حمایت از قیام و اهداف آن تظاهرات کردند و بر عزم خود بر استمرار قیام تأکید کردند.

قیام‌کنندگان عراقی در ناصریه شنبه شب نیروهای امنیتی و وحوش شبه‌نظامی خامنه‌ای را که قصد ورود به میدان حبوبی و برچیدن چادرهای اعتصاب‌کنندگان را داشتند با ایستادگی و مقاومت خود عقب‌راندند.

نیروهای حکومتی در بصره به دستور اسعد عیدانی استاندار مزدور به میدان تحصن حمله کردند و چادرها را به آتش کشیدند . جوانان شورشی به مقابله با آنها پرداختند و نیروهای حکومتی برای سرکوب تظاهر کنندگان گاز اشک‌آور و گلوله جنگی بکار بردند.

کمیته سازماندهنده انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی اعلام کرد: تهاجم به چادرها و تعرض به متحصنان یک عمل حکومتی تروریستی است که با همکاری شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران صورت گرفت. این امر باعث ایجاد مرحله جدیدی از شیوه‌های مبارزاتی برنامه‌ریزی شده و هماهنگ در بغداد و سایر استانها خواهد شد. کندن چادرها عزم ما را در مبارزه‌مان جزم‌تر می‌کند. انقلاب استمرار خواهد یافت و انقلابیون تا تحقق خواسته‌های مردم عراق که به‌خاطر آن از سال گذشته تاکنون قیام کرده‌اند، آرام نخواهند گرفت، انقلابیون خواهان پایان دادن به رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرا با پارلمان آن و رؤسای سه قوه هستند.

جوانان شورشی در بغداد اعلام کردند: انقلاب به چادر بستگی ندارد، انقلاب یک آرمان است که ادامه خواهد یافت.

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 0

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 1

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 2

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 3

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 4

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 5

تظاهرات مردم و جوانان عراقی در بابل - ۱۱آبان۹۹ - 6

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4abcf8da-246a-423b-8f52-b629eb49d8aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات