728 x 90

باب منندز: وحشیگری رژیم نتوانست مطالبات فزاینده مردم ایران را به سکوت بکشاند

سناتور باب منندز
سناتور باب منندز

باب منندز؛ رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا در بیانیه‌یی که روز سه‌شنبه ۱۹مهر در حمایت از اعتراضات سراسری در ایران منتشر کرد با اشاره به سرکوب وحشیانه رژیم نوشت: «اما وحشیگری آن نتوانست مطالبات فزاینده مردم ایران را به سکوت بکشاند».
باب منندز در بیانیه خود می‌نویسد: «سه هفته پیش، زنان شجاع ایران که دوستان، همکلاسیها و همسایگان‌شان به آنها پیوستند و آنها اندوه خود را به اعتراض علیه زن‌ستیزی و سرکوب سیستماتیک رژیم تبدیل کنند.
رژیم تهران برای جلوگیری از گسترش بیشتر اعتراضات، به یک روش جاری فرسوده تکیه کرده است. نیروی مرگبار علیه معترضان، بازداشتهای گسترده غیرنظامیان و خبرنگاران، و قطع ارتباط. اما وحشیگری آن نتوانست مطالبات فزاینده مردم ایران را به سکوت بکشاند».
وی در ادامه بیانیه اضافه می‌کند: «به صراحت بگویم، هیچ‌کس نباید تعجب کند که بدترین حامی تروریسم در جهان در حال کشتن و کتک زدن مردم خود است تا آنها را به تسلیم بکشاند. اما جهان باید هم‌چنان ایران را زیر نظر داشته باشد در زمانی که زنان و مردان آن شجاعت فوق‌العاده‌ای برای ابراز نارضایتی‌های دیرینه و فریاد زدن برای دستیابی به حقوق بنیادین خود به نمایش می‌گذارند.
ایالات متحده و جامعه بین‌المللی وظیفه دارند در زمانی که آنها همه چیز خود را در مبارزه برای عزت فدا می‌کنند، شانه به شانه آنها بایستند. ما باید از هر ابزار صلح آمیزی که در اختیار داریم برای حمایت از آرمانهای آنها استفاده کنیم».(سایت کمیته روابط خارجی سنای آمریکا ۱۸مهر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ee746d5-d665-45fc-ad8a-d35212b70ac7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات