728 x 90

ای یو ریپورتر تظاهرات حامیان شورای ملی مقاومت ایران در بروکسل

خانم مریم رجوی
خانم مریم رجوی

ای یو ریپورتر: حامیان شورای ملی مقاومت ایران در بلژیک روز ۱۴ ژوئن تظاهراتی در برابر سفارت آمریکا در بروکسل برگزار کردند. آنها پوسترها و بنرهایی با تصاویر مریم رجوی که در برنامه ده ماده‌ای خود یک ایران دمکراتیک و آزاد و یک ایران غیراتمی را اعلام کرده است، در دست داشتند.

ایرانیان در پوسترها و شعارهایشان از آمریکا و اتحادیه اروپا خواستند تا رژیم آخوندی را به‌خاطر نقض حقوق‌بشر مورد حسابرسی قرار دهند. تظاهر کنندگان بر لزوم یک سیاست قاطع علیه رژیم آخوندها برای مقابله با پروژه ساختن بمب اتمی و افزایش سرکوب در داخل و صدور تروریسم به خارج از کشور اتخاذ کنند.

 

ای‌یو ریپورتر افزود: خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اظهارات مدیرکل آن بار دیگر نشان می‌دهد که رژیم آخوندی برای تضمین بقای خود، پروژه بمب اتمی را رها نکرده و برای خرید وقت، سیاست پنهان‌کاری را برای گمراه کردن جامعه جهانی ادامه داده و در عین حال برای لغو تحریم‌ها و نادیده گرفتن برنامه‌های موشکی و صدور تروریسم و دخالت‌های منطقه‌یی رژیم اقدام به باج‌خواهی از طرفهای مذاکره‌کننده کرده. است (سایت ای یو ریپورتر - ۲۴خرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f574864f-b5e5-4de6-9b6b-5034aa5be213"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات